Mobilitate — February 8, 2016 at 8:47 am

Afacerile se schimbă cu Orange

by

 

orange1

Mobilitatea capătă tot mai mult teren în afaceri și transformă, treptat, modul în care se face business. În contextul evoluției tehnologice atât de rapide, fiecare an vine cu noi tendințe.

Optimizare, eficiență, simplitate și control

Orange pune la dispoziția clienților săi un portofoliu de abonamente variate, gândite în funcție de nevoile lor de consum, care au ca și caracteristică principală acoperirea oricărei nevoi de comunicație – voce, date, sms atât național, cât și internațional sau în roaming – într-un singur pachet adecvat oricărui tip de utilizator. Clienții Orange își pot optimiza și bugeta costurile fără grija fluctuațiilor de consum, pot să aleagă pachete diferite pentru nevoi diferite de consum în cadrul aceluiași grup și pot gestiona cu ușurință oricâte tipuri de pachete alese în cadrul aceleași flote.

Administrarea serviciilor de telecomunicații

Prin intermediul serviciului Cronos, utilizatorii pot accesa în mod gratuit informațiile legate de disponibilitatea resurselor alocate în pachetele individuale și costurile adiționale înregistrate.
Contul Meu este o aplicație de management online a serviciilor Orange, dezvoltată pornind de la nevoile companiilor mari, cu structuri organizatorice complexe, care utilizează un număr mare de servicii de telecomunicații. Cu o structură intuitivă și o interfață grafică prietenoasă, Contul Meu Orange pune la dispoziția clienților informații detaliate despre starea serviciilor utilizate și costurile generate de acestea. Clienții au posibilitatea de a monitoriza pe parcursul lunii, înainte de emiterea facturii, resursele incluse și cele disponibile la nivel de companie, grup definit sau SIM și a costurilor
suplimentare generate după consumarea resurselor disponibile. De asemenea, ei beneficiază de instrumente complexe de management al numerelor, serviciilor și resurselor disponibile.
Clienții pot crea grupuri de utilizatori și delega administrarea parțială sau totală a serviciilor de telecomunicații, pentru a
alinia managementul serviciilor Orange cu procedurile interne ale companiei.
Serviciul facilitează o analiză complexă a serviciilor active, prin exportul acestor informații în fișiere de tip .csv și, de asemenea, include posibilitatea de a genera rapoarte predefinite adaptate unor nevoi variate de informare.

Controlul resurselor de telecomunicații

Pentru îmbunătățirea controlului pe care companiile îl au asupra resurselor de telecomunicații, Orange pune la dispoziția
acestora Business One Voice, un serviciu complementar serviciilor de voce fixă si mobilă, ce permite alocarea de resurse la nivelul fiecărui utilizator, pe destinații de trafic.
În momentul în care aceste resurse sunt consumate, administratorul de cont este anunțat conform opțiunii sale în aplicația de management, pe mail sau SMS și are posibilitatea să le crească, pentru luna în curs sau permanent, începând cu acel moment, în funcție de noile nevoi de consum. Modul în care este monitorizat consumul de resurse în flota este dinamic, actualizarea fiind făcută la fiecare 3 ore.
În plus, prin serviciul de Service Management, clienții corporate beneficiază de evaluări periodice ale modului de funcționare a serviciilor și recomandări de optimizare a resurselor puse la dispoziția utilizatorilor, astfel încât tipul și volumul traficului să corespundă nevoilor lor reale.

“Business One Voice include functionalități ce permit optimizarea modului În care sunt utilizate resurse de voce, fixe și mobile, la nivel de utilizator, grup sau companie.” – Mariana Turcu, Fixed Voice & Convergence Proposition Manager

Investiția în Mobilitate

Într-adevăr mobilitatea implică o investiție din partea companiei cu impact pe termen scurt, pentru că pe termen lung această mobilitate aduce mai multe beneficii, cum ar fi:
• îmbunătățirea accesului angajaților la sistemele și datele companiei și prin aceasta:
– reducerea costurilor generate atunci când punctul de lucru este fix ( cum ar fi consumul de benzină);
– reducerea costurilor generate de necesitatea de a centraliza datele (strângerea datelor de pe suport fizic – adică hârtie);
– productivitatea angajaților pentru că înregistrarea, respectiv accesul la informații se realizează în timp real.

• crearea unei imagini moderne și dinamice a companiei în rândul clienților și partenerilor:
– un management flexibil al relațiilor cu furnizorii și clienții;
– capacitatea de analiză rapidă a fluxurilor și a procedurilor de lucru;
– îmbunătățirea proceselor logistice ceea ce poate duce la creșterea veniturilor prin livrarea la timp a produselor și încasarea la timp a veniturilor.

• fructificarea oportunităților de afaceri oriunde se află și capacitatea de a fi găsit de către clienți chiar și când angajatul nu este în birou:
– evitarea situațiilor în care oportunitățile sunt pierdute pentru că angajatul se află pe teren și nu are acces la informații
pentru a răspunde la timp.

orange2

“Digitalizarea proceselor de lucru și a modului în care angajații colaborează și relaționează cu clienții generează numeroase oportunități de creștere a performanței și eficienței. Angajații devin mai productivi datorită utilizării dispozitivelor mobile, care reduc timpul în care pot răspunde clienților lor și pot soluționa problemele cu care se confruntă.” a menționat Cristina Blîndu, Mobile Voice Proposition Manager.