Evenimente — February 14, 2016 at 11:18 am

18 ani de servicii Xerox în România

by

xerox_registered-markXerox, lider global pe piața serviciilor de management al documentelor şi de gestionare a proceselor de business, aniversează 18 ani de când oferă soluții complete pentru optimizarea fluxului de lucru cu documentele companiilor de toate dimensiunile și clienților individuali din România.

În prezent, Xerox oferă o gamă largă de servicii, de la cele de management al documentelor pentru mediul de birou, la scanarea şi arhivarea tuturor documentelor pe care le folosesc companiile pentru comunicarea internă şi externă. Utilizând aceste servicii, companiile obţin reduceri de costuri de până la 30% şi pot să îşi scadă impactul asupra mediului cu până la 90%.

„În ultimii ani, nu numai companiile mari, dar din ce în ce mai multe întreprinderi mici și mijlocii au realizat că folosind serviciile de management al documentelor nu doar îşi ușurează activitatea zilnică, ci îşi reduc costurile și îşi cresc productivitatea pe termen lung”, a adăugat Gabriel Pantelimon, General Manager, Xerox România.

Astfel, în 2012, Xerox a lansat Xerox Partner Print Services (XPPS), un program care oferă sprijin IMM-urilor prin intermediul rețelei de parteneri acreditaţi. Afacerile mici și mijlocii au acces la tehnologii performante, la suport tehnic permanent și la sisteme de control și securizare a datelor.

Un an mai târziu, Xerox a introdus serviciile de marketing şi comunicare, care urmăresc să optimizeze procesul de comunicare şi să reducă semnificativ costurile prin eficientizarea, automatizarea şi administrarea întregii activităţi, folosind tehnologiile, instrumentele software şi soluţiile complexe din portofoliul companiei.

În 2014, Xerox a lansat o nouă abordare privind serviciile sale de management al documentelor, structurată în trei etape: evaluare şi optimizare, securizare şi integrare, automatizare şi simplificare. Procesele și instrumentele propuse în fiecare stadiu ajută companiile să lucreze mai inteligent, să își crească nivelul de productivitate, să comunice mai ușor cu clienții și să utilizeze informaţiile mai eficient, totul pentru pentru a-și gestiona mai bine afacerea.