Servicii Profesionale — May 31, 2016 at 4:12 pm

Serviciul de email marketing care oferă cel mai complex set de statistici din România

by

 

Photo StreamingMailS-a lansat StreamingMail, un serviciu de email marketing dezvoltat integral de o echipă românească de programatori și specialiști în marketing. StreamingMail oferă cel mai complex set de statistici de pe piața din România, o rată ridicată de livrare a mesajelor și servicii personalizate pentru fiecare client în parte.

Începând cu 1 iunie, timp de 90 zile, compania oferă un pachet gratuit, în limita unei baze de date de 5.000 de contacte și 30.000 de mailuri lunare, precum și pachete lunare personalizate în funcție de nevoi, cu costuri care încep de la 30 până la 1.000 de dolari.

Lansarea StreamingMail vine în contextul schimbărilor continue în piața de advertising online. 91% dintre companiile românești folosesc rețelele de socializare pentru a ajunge la clienți suprapopulând mediul, în timp ce, potrivit iSense Solutions, 14% dintre utilizatorii de internet din România blochează bannerele pe marile site-uri prin intermediul programelor de tip AdBlock. Create cu atenție și cu un scop precis, tocmai datorită caracterului lor personal, newsletterele pot ajuta la construirea unei relații mult mai intime între consumator și brand.

„O persoană primește, în medie, 126 de mailuri în fiecare zi conform raportului Email Statistics, 2015-2019, realizat de Radicati Group, ceea ce înseamnă că relevanța este din ce în ce mai importantă. De aceea, am gândit StreamingMail ca pe un serviciu dinamic, care ajută mesajele marketerilor să se remarce între toate mailurile din inbox. StreamingMail poate fi un sprijin real pentru antreprenorii la început de drum, care nu dispun de bugete de marketing. Pentru aceștia, avem un pachet gratuit sau oferte la cost redus. Mai mult, StreamingMail vine în sprijinul companiilor de talie mai mare, care deja au o echipă de specialiști în email marketing și trimit sute de mii de mesaje zilnic, cu o platformă dinamică, ușor de integrat în orice sistem, ușor de folosit, intuitivă și adaptabilă tuturor nevoilor lor. Echipa noastră este disponibilă 24 ore din 24 pregătită să devină specialistul în email marketing al oricărui nou partener”, declară  Costi Drăguț, Country Manager StreamingMail.

Pentru a construi mesaje relevante pentru clienții lor, marketerii care folosesc StreamingMail primesc în timp real un set de statistici elaborate, care analizează performanța newsletterelor trimise și interacțiunea cu abonații, printre care:

 Numărul de emailuri trimise;

 Numărul de adrese de email care au ieșit din folosință;

 Numărul de persoane care s-au dezabonat de la newsletterul trimis;

 Numărul de persoane care au raportat emailul ca spam;

 Numărul de persoane care au deschis emailul o dată;

 Numărul de persoane care au deschis emailul de cel puțin două ori;

 Numărul de linkuri din emailul trimis care au fost accesate;

 Numărul de clickuri pe care l-au avut aceste linkuri;

 Care sunt device-urile de pe care s-a deschis emailul;

 Unde se află publicul-țintă atunci când a deschis emailul;

 Posibilitatea de a publica mesajul din newsletter pe platformele social media;

 Posibilitatea de a previzualiza newsletterul înainte de a fi trimis, în peste 78 de

 

StreamingMail dispune de o platformă intuitivă și ușor de folosit de către orice marketer, chiar și de către cei cu experiență minimă în marketing online. De asemenea, StreamingMail introduce o altă noutate: disponibilitatea 24 de ore din 24 a echipei, permanent conectată pentru a răspunde nevoilor clienților săi, pentru a adapta platforma și a oferi soluții personalizate fiecărui tip de business. Pe măsură ce sunt identificate nevoi recurente ale clienților, echipa StreamingMail introduce noi tooluri, îmbunătățind constant performanța newsletterelor și urmărind mereu același obiectiv: relevanța.

Eficiența unui serviciu de email marketing reiese din calculul ROI-ului. În SUA, conform Direct Marketing Association, National Client Email Report 2015, în medie, pentru fiecare 1 dolar investit într-un serviciu de email marketing, reiese un profit de 38 de dolari. Mai mult, una din cinci companii raportează un ROI de 70:1. (Direct Marketing Association, National Client Email Report 2015).