NEW TECHNOLOGY powered by FUJITSU — August 17, 2021 at 1:53 pm

Cum trebuie să utilizeze organizațiile nonprofit automatizarea

by

RPADatele și o abordare direcționată pot ajuta organizațiile nonprofit să își maximizeze strângerea de fonduri și să mobilizeze voluntari. Cu maximizarea bugetelor cu resurse minime, organizațiile nonprofit caută întotdeauna modalități de a face lucrurile mai bine.

Nonprofit-ul este adesea o poveste despre „mai puțin este mai mult” – dar dacă ai putea face mult mai mult cu mult mai puțin? Și dacă acestea ar putea să vă consolideze organizația și să maximizeze resursele micii echipe?

Secretul este automatizarea, una dintre tendințele cu cea mai rapidă creștere a modului în care funcționează organizațiile. Un studiu din 2020 realizat de Gartner a constatat că aproape 70% din munca de rutină efectuată de manageri ar putea fi complet automatizată până în 2024, reducând sarcini precum completarea formularelor și actualizarea informațiilor utilizate frecvent.

Automatizarea poate schimba modul în care aceste organizații funcționează și poate îmbunătăți capacitățile, extinzând aria de acoperire a echipelor mici care încearcă să facă aceste activități.

Problema este că multe organizații nonprofit nu profită de aceasta, datorită unei game de sisteme complexe și învechite. Mai mult de o treime dintre liderii non-profit citează lipsa automatizării proceselor ca fiind una dintre cele mai mari frustrări ale lor. Probleme conexe, cum ar fi raportarea manuală și lipsa indicatorilor de performanță în timp real, se numără, de asemenea, printre punctele lor slabe.

Puterea automatizării în strângerea de fonduri și marketing

Poate că cel mai convingător caz de automatizare nonprofit se află în echipa de marketing, care are o influență mare în multe organizații datorită impactului său asupra rezultatului final.

Activitățile nonprofit caută adesea date puternice pentru a susține mesajele pe care încearcă să le vândă potențialilor donatori. Automatizarea este o modalitate importantă de a le oferi acestora.

Tehnicile de inteligență artificială bazate pe automatizare, cum ar fi învățarea automată, ajută la conturarea experiențelor personalizate pentru utilizatorii finali. Organizațiile nonprofit sunt în măsură să împrumute aceste tactici pe măsură ce ajung la donatori.

Există trei niveluri generale de cazuri de utilizare pentru automatizarea în marketing:

Mesaje programate. Aceasta poate fi utilizată în diverse moduri precum pre-scrierea postărilor dvs. de pe rețelele sociale sau crearea unei strategii de campanie care automatizează informarea individuală prin e-mail sau mesaje text SMS.

Direcționarea către donatori. Desigur, există modalități de extindere a capacităților de automatizare – de exemplu, direcționarea mesajelor dvs. pe baza locației sau a datelor demografice pentru a crește șansele ca aceasta să se conecteze cu donatorii. Prin utilizarea capacităților și instrumentelor de date existente pentru a ajunge la oameni prin e-mail sau rețele sociale, mesajul dvs. ar putea atinge puțin mai bine ținta sa.

Personalizare. Direcționarea bazată pe date demografice are limite. Organizațiile care au relații existente cu donatorii ar putea avea mai mult succes cu mesajele destinate anumitor destinatari, valorificându-și relațiile pentru a ajunge la ei cu un mesaj care rezonează.

Cum îmbunătățește automatizarea managementul voluntarilor

Beneficiile automatizării nu se limitează doar la donatori. Poate ajuta organizațiile mici să maximizeze capacitățile voluntarilor pentru a se asigura că abilitățile lor sunt utilizate în mod eficient.

De exemplu, o parte a site-ului organizației dvs. ar putea enumera oportunități de voluntariat adaptate intereselor, abilităților și locației unei persoane.

Există, de asemenea, oportunități de a utiliza AI și automatizarea pentru a ajuta la formarea mai bună a voluntarilor – să zicem, folosind chatboți.

Adoptia automatizarii

Desigur, automatizarea proceselor necesită un anumit nivel de maturitate digitală, astfel încât organizațiile nonprofit pot economisi timp și își pot extinde capacitățile. Este necesară colectarea datelor, cât și utilizarea lor în mod corespunzător.

Asta poate însemna să începeți cu pași mici, poate cu ajutorul instrumentelor fără cod.

Dar ar trebui totuși să căutați modalități de analiză a datelor – folosind instrumente precum Tableau sau Splunk, de exemplu – și apoi să vă dați seama cum datele se pot integra corect cu restul organizației dvs.

Cu ajutorul unui furnizor de servicii, organizația dvs. poate transforma o frustrare într-un punct forte.

S-ar putea să dureze ceva timp pentru a ajunge acolo, dar cu puțin ajutor, există mult potențial pentru a face lucrurile corecte.