Cloud Computing / Edge — April 19, 2023 at 10:02 am

Curățenia de primăvară în informații critice de business: importanță, proces, soluții data center

by

Ca să ai informații critice de business lună și bec, trebuie să începi treaba

Să ai informații critice de business dezordonate nu este diferită de o casă în care n-ai mai făcut curățenie de ceva vreme: îți e greu să-ți găsești lucrurile (elementele de care ai nevoie), este foarte ușor să rătăcești ceva dacă nu ești atent și cu cât dezordinea este mai mare cu atât îți va fi mai dificil să te motivezi să te-apuci de treabă. E chiar posibil să amâni treaba o perioadă, însă mai devreme sau mai târziu te vei lovi de toate lucrurile împrăștiate.

English version

Blog HypercubicDacă te gândești să-ți muti informațiile critice în cloud, într-un data center, atunci curățenia nu ar mai trebui să sufere amânarea. Mereu le recomandâm clienților noștri să facă asta înainte de migrarea datelor pentru a-și eficientiza procesul și a-și optimiza costurile.

Curăță acum, mută mai puțin mai târziu

De ce este atât de important să cureti datele înainte de migrare? Curățarea datelor te va ajuta să optimizezi migrarea prin:
● Simplificarea procesului
● Eliminarea datelor dublate
● Reducerea volumului de date
● Identificarea aplicatiilor/conturilor de care este posibil sa nu mai ai nevoie.

Acum este momentul să-ți evaluezi informațiile critice pentru a putea identifica ce trebuie păstrat, arhivat, șters, organizat. Cu cât vei migra mai multe date, cu atât vei avea parte de un proces mai lung și mai complex, lucru care ar putea să-ți afecteze performanța în cloud mai târziu.

Unificarea tuturor datelor companiei tale într-o bază de date centralizată și optimizarea costurilor se numără printre multe dintre beneficiile pe care business-urile le caută prin implementarea și migrarea datelor. Cu toate acestea, mulți manageri și directori executivi abordează acest subiect cu anxietate din cauza timpului pentru a face asta. Dar știi care este cauza principală pentru acest lucru? Datele vechi, tehnologiile învechite, sau nenumăratele formate, scheme și sisteme în care sunt păstrate datele înainte de migrare. Pentru a preveni erorile și frustrările clienților sau angajaților, ai nevoie de date care să fie la zi, corecte și relevante.

De unde să începi curățenia de primăvară? Sortează, completează, corectează.

Ca în orice zi de curățenie obișnuită, trebuie să începi prin sortarea lucrurilor. E util? Păstrezi. Nu mai e util? Donezi (sau elimini, în cazul datelor). Mai apoi, aranjezi totul la loc (completând informațiile lipsă) iar la final, încerci să menții curățenia pe termen lung. Cum faci toate acestea concret, îți vom explica în continuare:

1. Pune lucrurile în ordine și corectează erorile
Erorile umane cauzează 82% din scurgerile de date. Din cauza că multe date se introduc manual, greșelile de scriere, prescurtările sau punctuația sunt câteva dintre situațiile care duc la apariția erorilor. Îți sugerăm să-ți analizezi categoriile și să-ți sortezi datele într-o modalitate clară și ușor de înțeles, astfel încât orice angajat al companiei să înțeleagă unde ar trebui să adauge un contact atunci când vrea să facă asta.

2. Asigură-te că totul este la locul lui și adaugă datele lipsă
Când ai o bază de date, informațiile lipsă sunt inevitabile. Dacă contactele au prea multe informații lipsă, este posibil să nu mai fie un contact valoros. Acum, este la latitudinea ta dacă alegi să completezi datele lipsă sau să elimini contactele care nu sunt complete.

3. Păstrează curățenia pe termen lung și standardizează-ți datele
Eforturile de curățenie în informațiile critice vor fi inutile pe termen lung dacă nu creezi o procedură de standardizare a introducerii datelor. Gândește-te care dintre echipele tale lucrează cu acele date și organizează workshop-uri interne pentru a te asigura că angajații știu cum să introducă datele corect sau să verifice dacă există duplicate înainte de a crea contacte noi.

Poate e momentul să-ți muți informațiile critice într-un centru de date în cloud

Trecând prin tot acest proces, ți-a trecut prin minte să te muți? Tot haosul acesta poate fi dificil de gestionat, îți e greu să faci backup și să ții pasul cu spațiul de stocare de care ai nevoie. Din 2022, peste 60% dintre datele corporative sunt stocate în cloud, conform Statista. Migrarea bazei de date în cloud îți va reduce nevoia de personal intern care să se ocupe de securitate, backup și multe alte procese esențiale atunci când gestionezi un volum mare de date. Cu trecerea timpului, să alegi o găzduire într-un centru de date te va ajuta să menții costuri mai mici, menținând o flexibilitate crescută.

Opțiunea de data center outsourcing este preferată de companii în special pentru siguranța recuperării datelor în caz de dezastru. Dacă pierzi ceva, ți-ai dori mult să-l găsești, dar dacă nu ai un backup în cloud este foarte posibil să nu mai poți să recuperezi nimic. Când alegi să-ți externalizezi datele într-un data center, poți să fii sigur și să rămâi liniștit, căci datele tale sunt pe mâini sigure.

Vrei să-ți muți grijile-n cloud? Alege să-ți migrezi datele într-un data center!

De peste 14 ani, HyperCubic este un partener strategic pentru peste 100 de business-uri de toate dimensiunile. Oferim o gamă completă de servicii IT gestionate în cloud: IaaS (infrastructure as a service și propriul data center), BaaS și BCDR (Backup as a service si Business Continuity & Disaster Recovery), securitate cibernetică (Firewall as a Service) și ITSM (IT Services Management level 1, 2, 3 si 4).

Dacă dorești să-ți accelerezi transformarea digitală și să-ți dezvolti afacerea în ritmul tău, ne găsești pe www.hypercubic.ro.