Analiza — June 18, 2023 at 10:14 am

Eficiența și colaborarea sunt esențiale pentru IMM-uri

by
Multe companii caută modalități de a-și eficientiza centrele de contact și comunicațiile video, astfel încât colaborarea între medii să fie continuă, indiferent unde se află angajații.
Business team in video conference
În mediul de lucru hibrid, angajații și clienții au nevoie de suport IT mai mult ca niciodată. Serviciile Managed Collaboration Anywhere pot fi un instrument puternic pentru eficientizarea centrelor de contact și rezolvarea provocărilor de asistență pentru afacerea dvs.
Ajutați de consilieri, IMM-urile primesc sprijin de la proiectare și instalare până la orchestrare și gestionarea soluției potrivite.
Totul începe cu o serie de conversații pentru a determina tehnologia pe care o deține o afacere mică în prezent și domeniile în care managerii doresc să se îmbunătățească.
Stabilirea unui curs pentru atingerea acestor obiective este util în special pentru companiile care doresc să facă tranziția de la on-premises la cloud, deoarece aceasta este o transformare majoră – mai ales din perspectiva experienței utilizatorului.
Beneficiile serviciilor de colaborare pentru un IMM
Aceste servicii ajută companiile mici să ofere clienților o experiență de comunicare multicanal. De asemenea, vă asigură că afacerea dvs. poate funcționa în mod fiabil în orice locație. Aceste servicii se împart în două categorii principale: centru de contact și tehnologie de videoconferință. Aceste servicii pot ajuta la rezolvarea problemelor și la deschiderea și funcționarea unei mici afaceri.
Contact Center: IMM-urile își pot automatiza procesele centrelor de contact și pot crește viteza cu care își servesc clienții. Pe baza unor criterii selectate, experții îi ajută pe factorii de decizie IT să determine furnizorul potrivit, fie că este Microsoft Teams, Cisco Webex sau altul. Unele organizații vor avea nevoie de un sistem telefonic complet nou, în timp ce altele ar putea necesita doar o actualizare. Stabilirea dacă Unified Communications as a Service sau Contact Center as a Service este alegerea mai inteligentă, va elibera semnificativ operațiunile zilnice, astfel încât liderii IT să aibă mai mult timp să se concentreze pe inițiative strategice, mai degrabă decât pe depanarea sistemelor telefonice.
Videoconferință: O afacere mică poate proiecta, instala și configura tehnologia de videoconferință care se potrivește nevoilor sale de afaceri și unicității oricărui spațiu fizic. Stabiliți dacă instalați Zoom sau Microsoft Teams sau mai multă asistență practică, cum ar fi instalarea de monitoare și proiectarea sălilor de videoconferință pentru a maximiza conectivitatea și sunetul de înaltă calitate.
Comunicare consistentă de oriunde
Odată ce o companie mică selectează soluția potrivită și trece de la on-premise la cloud, se poate aștepta la o agilitate și eficiență îmbunătățite în video și apeluri, plus upgrade-uri în timp real și funcționalități îmbunătățite. Unele beneficii specifice includ:
• Colaborare crescută: conectați, comunicați și elaborați strategii fără probleme.
• Reducere cheltuieli administrative: minimizați cheltuielile neesențiale.
• Vizibilitate îmbunătățită a performanței: urmăriți, măsurați și analizați comunicațiile dvs.
• Rate reduse de abandon: obțineți asistență directă pentru clienți de la un personal organizat.
Complexitate redusă: gestionați mai puține depanare cu procese automatizate.
• Experiență globală constantă: conectați-vă cu oricine de oriunde.
Redimensionați-vă apelurile și nevoile video pentru organizația dvs
Dincolo de preocupările tehnice, organizațiile trebuie să abordeze și provocările legate de adoptarea angajaților, care sunt adesea mult mai semnificative decât își dau seama IT-ul și liderii de afaceri.
Toată lumea dintr-o organizație folosește sistemul de telefonie, așa că este important să obțineți informații interdepartamentale cu privire la aceste decizii pe măsură ce treceți de la sistemele on-premise la telefoane în cloud sau centre de contact.
Pe scurt, includeți părțile interesate din întreaga organizație în aceste conversații, deoarece un angajat de vânzări sau finanțe ar putea folosi telefonul altfel decât un manager de departament sau un profesionist IT. O platformă de colaborare trebuie să fie flexibilă, dar personalizabilă pentru a vă asigura că deserviți toate zonele organizației dvs.