F64, liderul pieței de echipamente foto-video din România, trece la urmǎtorul nivel şi, cu ajutorul celor mai noi tehnologii furnizate de platforma VTEX, se pregătește de următorii pași: vânzări cross border și deschiderea propriului marketplace.
F64 a înregistrat o creștere a vânzărilor online de aproximativ 7% în 2024, față de 2023, în timp ce numǎrul comenzilor a crescut cu 7.9%, pânǎ la 121.000 în 2024, evoluții susținute constant și de migrarea cu mai mult de 5 ani în urmă pe VTEX (NYSE: VTEX), platforma completă și composabilă de comerț digital pentru branduri și retaileri B2C și B2B de top.
Portofoliul de produse disponibile pe platformă a fost extins cu peste 20% în ultimii ani, acoperind atât cerințele pasionaților de fotografie, cât și ale profesioniștilor din domenii conexe. Integrarea soluțiilor VTEX a permis o gestionare eficientă a comenzilor și stocurilor, reducând timpii de livrare și oferind o mai mare predictibilitate pentru clienți. Strategia digitală integrată a adus o creștere a traficului web de peste 37% în ultimii 3 ani, cu o pondere tot mai mare a traficului generat de dispozitive mobile.
● Contract extins pe urmǎtorii 5 ani alǎturi de VTEX
„Migrarea pe platforma VTEX a reprezentat un pas major în transformarea noastră digitală. În primul rând, în timp, am reușit să îmbunătățim experiența clienților noștri, utilizând funcționalitățile avansate ale platformei care ne-au permis să ajungem mai aproape de aceștia. Am reușit astfel să ne consolidăm poziția pe piața locală și să ne axăm mai mult pe serviciile oferite, având siguranța unei platforme care oferă un suport bun pentru business. De altfel, am hotărât să extindem parteneriatul cu VTEX și am semnat o nouă colaborare pe 5 ani, asta și datorită faptului că am găsit în acesta un partener dispus să investească timp în consultanță și să ne ajute să conturăm cea mai bună arhitectură posibilă a site-ului. Ne așteptăm ca după aceste noi modificări rezultatele să fie și mai bune decât cele de acum”, a declarat Claudia Tudor, Deputy General Manager, F64.
F64 a reușit totodată să crească rata de conversie și să optimizeze interacțiunile pe platforma online. Clienții petrec acum mai mult timp pe site, beneficiind de o experiență fluidă și adaptată nevoilor lor, ceea ce a dus la o creștere semnificativă a engagement-ului.
„Ne bucurăm că am putut oferi business-ului F64 cadrul ideal și suportul necesar pentru a-și dezvolta businessul și a-și consolida poziția de lider în industrie. Alǎturi de VTEX, F64 beneficiazǎ de o soluție avansată de comerț digital, care i-a permis să se adapteze rapid la schimbările pieței și la nevoile clienților. Integrarea tehnologiilor de optimizare a performanței a dus la îmbunătățirea experienței utilizatorilor, creșterea ratelor de conversie și eficientizarea logisticii. În plus, flexibilitatea și adaptabilitatea platformei VTEX au susținut extinderea colaborării noastre, consolidând parteneriatul pe termen lung”, a declarat Cǎtǎlin Vlǎdescu, Vice President of Growth CEE & Germany, VTEX.
F64 și VTEX continuă să exploreze noi modalități de a îmbunătăți experiențele digitale și de a integra soluții inovatoare care să susțină performanțele companiei în contextul unei piețe în continuă schimbare. Prin extinderea parteneriatului cu VTEX, F64 vizează o cifră de afaceri de 45 milioane euro, în următorii 3 ani.
Povești de succes ale clienților VTEX.
Pentru mai multe informații despre VTEX, vă rugăm să vizitați: www.vtex.com.