Retail — January 28, 2019 at 7:30 am

Fujitsu transformă experiența clienților și mărește eficiența în magazine cu ajutorul inteligenței artificiale

by

retailÎn acest an, în cadrul NRF din New York, Fujitsu prezintă noi soluții care utilizează tehnologii emergente, cum ar fi AI, pentru a ajuta comercianții cu amănuntul să rezolve unele din provocările cele mai presante. Tehnologiile gata de implementare de la Fujitsu sprijină pe deplin experiența clienților și sunt potrivite pentru întregul spectru de comercianți cu amănuntul, de la magazine alimentare la magazine de modă. Soluțiile sunt concepute astfel încât să permită comercianților cu amănuntul să îmbunătățească experiența cumpărătorilor în magazin și să contribuie la reducerea costurilor operaționale, de exemplu prin reducerea pierderilor cauzate de autocontrol.

Fujitsu permite comercianților cu amănuntul să realizeze progrese în 2019 prin exploatarea mai eficientă a AI, ajutând la reducerea decalajului dintre „cărămidă și mortar” și la magazinele online pentru a optimiza experiența omnichannel așteptată de clienții de astăzi. Noi soluții care integrează adânc AI oferă oportunități de inovație perturbatoare, permițând industriei de retail să îmbunătățească în continuare experiența de cumpărături în magazin. AI este, de asemenea, factorul-cheie pentru o nouă inovație puternică, care reduce pierderile în caz de fraudă, fără a avea impact asupra experienței clienților cinstiți.

O nouă utilizare inovatoare a AI ajută la detectarea și prevenirea fraudei predominante la plățile cu autoservire fără a avea un impact negativ asupra procesului de plată pentru clienții cinstiți. Prin adăugarea de camere la sistemele existente, Fujitsu utilizează învățarea automată și AI pentru a verifica dacă un cod de bare scanat se potrivește cu aspectul fizic al unui element, ceea ce face imposibilă utilizarea unui cod de bare pentru un element relativ ieftine, cum ar fi bananele, în loc de produse cu o valoare mai mare de aceeași greutate, cum ar fi cărnurile sau băuturile alcoolice.

Pentru a conduce o rată de conversie mai mare din magazinul de modă, Fujitsu prezintă o experiență de cameră de probă. Acest lucru permite cumpărătorilor să acceseze informații suplimentare legate de îmbrăcămintea pe care o încearcă, fără a fi nevoiți să părăsească încăperea pentru a aduce noi dimensiuni sau culori. O nouă aplicație pentru clienți oferă o modalitate convenabilă de a solicita dimensiuni sau culori suplimentare pentru a încerca. Solicitările sunt trimise direct dispozitivelor portabile ale asistenților de magazin, ajutând la reducerea numărului total de clienți din camera de probă și permițându-le să găsească potrivirea perfectă și, prin urmare, creșterea ratelor de conversie.

Pentru a spori eficiența unui proces tradițional manual și costisitor pentru comercianții cu amănuntul, Fujitsu va demonstra o soluție automatizată de numărare a numerarului în magazin, care ajută la reducerea marjei de eroare, precum și reducerea necesității de a gestiona personalul care se ocupă de numerar. Bazându-se pe o înțelegere profundă a nevoii de fiabilitate, agilitate și flexibilitate a sectorului de retail, soluțiile inovatoare Fujitsu prezentate la NRF sunt concepute pentru a sprijini colaborarea clienții și pentru a asigura o experiență omni-canal fără probleme pe piața de telefonie mobilă, online și în magazine.

Comercianții cu amănuntul au posibilitatea de a îmbunătăți experiențele clienților, de a crește eficiența și de a-și dezvolta afacerea. Multe soluții sunt, de asemenea, oferite ca un model de servicii gestionate, inclusiv instalare, management, întreținere și suport. Și bazându-se pe expertiza profundă în furnizarea de servicii cloud, Fujitsu le oferă comercianților cu amănuntul modele de plăți în mișcare și cloud as-a-service.