Analiza — April 28, 2020 at 3:31 pm

Performanțele serviciilor online suprasolicitate pe timp de COVID-19

by

Pe măsură ce COVID-19 continuă să se răspândească, forțând angajații să lucreze de acasă, serviciile ISP, furnizorii de cloud și serviciile de conferință, de exemplu, comunicațiile unificate ca furnizori de servicii (UCaaS) se confruntă cu un trafic crescut. ThousandEyes monitorizează modul în care aceste creșteri afectează întreruperile și provocările de performanță pe care le suportă acești furnizori.

mapÎntreruperile totale au crescut cu 58% în săptămâna 13-19 aprilie, alimentate de o întrerupere prelungită care a avut un efect semnificativ asupra mai multor ISP. Acea întrerupere a afectat TeliaNet, Level 3, AT&T și alte ISP-uri pe 13 aprilie. TeliaNet a fost cel mai afectat al grupului și nu este clar dacă a fost cauza dezactivării. În timpul perioadei de oprire, cel puțin un furnizor de aplicații a retras ruta prin rețeaua TeliaNet până a doua zi.

Dacă această întrerupere nu s-ar fi produs, numărul total de întreruperi pentru săptămână ar fi fost sub 200, ceea ce ThousandEyes spune că este în intervalul normal. După cum s-a dovedit, întreruperile totale au crescut cu 59% de la 177 la 282. Întreruperile ISP au sărit de la 141 la 243 săptămâni peste săptămână, în creștere cu 72% la nivel mondial și de la 56 la 98 (75%) în S.U.A.

Întreruperile în cloud publice au scăzut cu o săptămână înainte, de la 19 la 14 (cu 36%) în întreaga lume și au rămas constante la șase întreruperi din S.U.A. Rețelele globale de furnizori de aplicații au înregistrat o ușoară creștere a întreruperilor la nivel mondial, în creștere de la 9 la 11 (22%), dar au scăzut de la 9 la 4 în SUA, în scădere cu 55%.

În alte întreruperi majore, ThousandEyes a spus că se pare că mai multe bănci au suferit în mod efectiv refuzul condițiilor de serviciu atunci când clienții aparent au inundat site-urile care doresc să afle dacă au primit controale de stimulare legate de pandemie. Rețelele de livrare de conținut care servesc băncile nu au avut probleme de rețea, însă nu au putut să returneze conținut Web pentru multe site-uri bancare, probabil datorită serverelor de origine bancară incapabile să gestioneze volumul mare de solicitări.

În săptămâna 6 aprilie-12 aprilie, întreruperile serviciilor pentru furnizorii de servicii Internet, furnizorii de cloud și serviciile de conferință au scăzut în general. Au trecut de la 298 la 177 la nivel global (40%, o scădere de șase săptămâni), iar în Statele Unite au scăzut de la 129 la 72 (44%). La nivel global, întreruperile ISP au scăzut de la 229 la 141 (38%), iar în SUA au scăzut de la 100 la 56 (44%).

Întreruperile furnizorilor de cloud au fost, de asemenea, în general în scădere de la 25 la 19 (24%), dar au crescut de la una la șase (500%) în SUA, care a înregistrat cea mai mare rată de creștere în șapte săptămâni. Chiar și așa, totalul Statelor Unite a fost relativ scăzut.

Serviciile de conferință s-au recuperat dintr-un vârf săptămâna precedentă și toate întreruperile au scăzut de la 29 la 9 (68,9%), iar în SUA de la 25 la 9 (64%).

Citiți și:

Fujitsu oferă servicii online de autentificare biometrică pentru sistemele TEPCO

Datele consumatorilor de servicii online – “aurul” revoluției 4.0

Bani irosiţi pe servicii nefolosite