NEW TECHNOLOGY — May 6, 2021 at 3:52 pm

De ce trebuie să ne concentrăm pe abordarea consultativă în vânzări

by

Business development to success and growing growth concept, Businessman pointing arrow graph corporate future growth planPoate cel mai important impact adus de pandemie este modul în care companiile, indiferent de dimensiune, abordează achizițiile de tehnologie. Pandemia a accelerat tendința de investire în celei mai noi tehnologii sau în cele mai bune produse.

În prezent, produsele individuale au devenit mai puțin importante decât combinația perfectă de tehnologii necesară pentru a atinge obiectivele de afaceri.

Inițial, digitalizarea era întinsă pe mai mulți ani, însă pandemia a forțat companiile să găsească, rapid, noi modalități de lucru, asigurându-se că angajații vor fi la fel de productivi când lucrează de acasă.

După un an, multe companii sunt pregătite să treacă peste soluțiile pe termen scurt și să stabilească planuri strategice pentru infrastructura lor IT.
Aceasta reprezintă o oportunitate importantă pentru partenerii Fujitsu Channel. Accentul nu mai este acum pe produse, ci pe un set holistic, ceea ce necesită abilități diferite și o nouă abordare a vânzării.

Această abordare consultativă necesită o înțelegere profundă a patru elemente:
• Contextul financiar al proiectelor
• Afacerile clienților și piețele pe care își desfășoară activitatea
• O gamă largă de experiență în mai multe categorii tehnologice
• Accesul la produsele și soluțiile adecvate.

Pentru ca partenerii Fujitsu SELECT să treacă la vânzări consultative și să câștige implicarea în proiecte mai mari, compania oferă tot sprijinul și îndrumările necesare de care au nevoie; pentru aceasta, a fost pusă la punct o serie de inițiative.
Portofoliul Fujitsu se adresează provocărilor cheie din afaceri. Partenerii din Channel au acces la soluțiile Data Driven Transformation – edge, core și cloud.

Cu strategia de transformare bazată pe date pentru mediile de afaceri SAP, oferim o abordare dovedită și holistică pentru crearea de inteligență bazată pe date și soluții de infrastructură, indiferent de complexitatea informațiilor.

Aici, datele sunt cele mai importante – iar capacitatea de a ajuta companiile să le stocheze, să le administreze, să le protejeze și să le valorifice eficient este ceea ce va aduce succes pe termen lung în afaceri.

O listă complete a gamei de produse Fujitsu disponibile pentru Channel Partners este disponibilă pe Corporate Partner Portal.

Într-o lume ideală, companiile ar putea să implementeze imediat tehnologia de care au nevoie pentru noi modele de afaceri sau pentru a se adapta cererii viitoare. Dar realitatea este că majoritatea își urmăresc cu atenție fluxul de numerar. Opțiunile flexibile de achiziție uSCALE ale Fujitsu oferă planuri de plată atractive pentru partenerii furnizori de servicii și clienții parteneri.

Plata în funcție de utilizare transformă investițiile în infrastructură în cheltuieli operaționale (Opex), facilitând extinderea fără riscuri și accesul imediat la cea mai recentă tehnologie de infrastructură. Această modalitate nu necesită nicio plată în avans și oferă scalabilitate în funcție de necesitățile din viitor.

Programul de parteneriat Fujitsu SELECT ajută partenerii să câștige experiență în provocările ce apar. Este disponibilă o gamă gratuită, cuprinzătoare și flexibilă, de resurse de formare online și față-în-față, concepute în funcție de cele mai recente cerințe ale clienților, cu aprofundări în verticale specifice oferite de o combinație de e-learning, instruire virtuală și exerciții practice prin Fujitsu SELECT Academy.

O altă provocare majoră este aceea că soluțiile de succes sunt adesea extrem de complexe, acoperind mai multe sisteme și domenii tehnologice, iar experiența necesară este peste cea a partenerilor individuali.

Aici intervine Fujitsu Ecosystem Platform, care facilitează și încurajează noi relații de partener la partener și micro-alianțe în care mai mulți parteneri colaborează pentru a oferi soluții complete pentru clienți.

Astfel, partenerii de toate dimensiunile pot participa la proiecte cu valoare mai mare și mai complexe.

Pentru orice partener care vrea să intre în domenii noi sau să încerce noi modele de afaceri – acum este momentul. Sunt oportunități de creștere imediată, cum ar fi cele din educație, sector public și sănătate.

Este necesar și ca toate organizațiile să își revizuiască politicile de securitate – conform unui raport recent, peste 50% dintre ele nefiind protejate în fața criminalității informatice.