NEWS — July 13, 2021 at 2:53 pm

Generația Z a testat platforma vocațională Futureproof

by

Telekom FutureproofPlatforma a fost lansată în cele 10 țări europene în care este prezent grupul Deutsche Telekom, iar România a adunat al doilea cel mai mare număr de vizitatori unici în acest top, după Germania.

La 30 iunie 2021 platforma numărase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea în limba romănă a aplicației. Spre comparație, pagina în limba germană a înregistrat peste 203 mii de unici, iar pe locul trei s-a clasat pagina în limba poloneză cu puțin peste 106 mii de unici.

Platforma Futureproof a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.

În centrul proiectului se află un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră.