NEWS — April 6, 2022 at 1:28 pm

OTP Group integrează un nou motor de orchestrare a experiențelor digitale bancare

by

OTP Group anunță parteneriatul cu FLOWX.AI, platforma low-code/no-code care se adresează mediului de afaceri, pentru accelerarea și reconfigurarea experiențelor digitale ale băncii pentru clienții și angajații săi. OTP Group activează în 11 țări, având peste 16 milioane de clienți prin rețeaua formată din 1.500 de sucursale și 40.000 de angajați.

FLOWX.AIFLOWX.AI contribuie la construirea unor experiențe relevante pentru angajații și clienții companiilor din domeniul serviciilor financiare în doar câteva săptămâni, precum: onboarding pentru operațiunile din zonele de Retail și Corporate, creditele imobiliare sau împrumuturi negarantate. Platforma joacă un rol cheie în transformarea ecosistemului de servicii financiare, într-un context în care 7 din 10 organizații nu au în plan să înlocuiască sistemele de bază în procesul de transformare digitală. FLOWX.AI se integrează cu sistemele existente pentru a extinde rapid capabilitățile în ceea ce privește interacțiunea directă cu clienții, datele, integrarea și migrarea în cloud.

FLOWX.AI vine cu avantajul rapidității în dezvoltare, cu o soluție livrată în maxim 10 săptămâni, precum și al scalabilității și stabilității, devenind platforma potrivită pentru volume mari și implementarea simultană în mai multe țări. Este concepută pentru a concentra implementarea digitală într-un timp foarte scurt, pentru creșterea profitabilității și a cifrei de afaceri din dezvoltările digitale și pentru accelerarea inovației. Aceste capabilități sunt posibile printr-o nouă paradigmă de dezvoltare software bazată pe AI și printr-o nouă abordare a arhitecturii, care ajută echipele tehnice să se concentreze pe task-uri complexe, eliminând activitatea redundantă sau pe cea de scriere de cod, fără valoare adăugată.

Soluția FLOWX.AI este cloud-native și va fi dezvoltată pe o platformă cloud de business, infrastructură care va permite OTP Group dezvoltări ulterioare agile, care vor putea fi aliniate cu feedback-ul, nevoile și cerințele clienților.