NEWS — September 20, 2022 at 11:27 am

Kaufland și v8 revoluționează sistemul de recrutare pentru Gen Z

by

Kaufland și v8 au creat Grand Job Experience, un proiect de gaming care revoluționează modul de recrutare pentru tinerii care fac parte din Generația Z. Experiența virtuală le oferă acestora un spațiu în care să practice job-uri și task-uri reale, în mediul lor preferat: un joc online. Kaufland a devenit astfel primul retailer care a deschis un magazin într-un GTA FiveM și a invitat gamerii să devină, în cadrul jocului, îngrijitor clădiri, lucrător comercial, casier, șef de raion sau chiar manager de magazin.

Kaufland Grand Job Experience_landscapeInedita experiență de recrutare s-a lansat la București, în cadrul East European Comic Con, cel mai mare festival din Estul Europei dedicat pasionaților de benzi desenate, jocuri de computer, seriale și tot ce înseamnă geek-culture. Acolo, tinerii care au interacționat cu jocul au fost instruiți de 8 dintre cei mai cunoscuți și iubiți streameri de gaming din România: Theo Zeciu, ImoGen, Andrei Ro, Ketaminol, Conacu, EpicShorty, Best Noris. Ei și-au luat rolul de trainer în serios și, în live-uri de câte 2 ore, i-au învățat pe cei prezenți la eveniment tot ce presupun job-urile Kaufland.

Trainingul potențialilor angajați Kaufland a fost urmărit live pe Youtube de 170.000 mii de persoane unice. Mai mult de atât, comunitatea de gaming a petrecut peste 1.1 milioane de ore în contact cu brandul urmărind stream-urile din noul magazin virtual Kaufland.

Serverul dedicat va fi făcut în curând public, dar posibilitatea de a afla mai multe despre joburile din cadrul Kaufland și de a le încerca vor deveni accesibile tuturor celor interesați prin intermediul jocului. Campania va face parte din strategia de employer branding a companiei Kaufland pe termen mediu.

Compania v8 este un business 100% românesc, înființat în 2013, poziționându-se în piață ca agenția care oferă clienților săi campanii care dau dovadă de curaj atât din punct de vedere creativ, cât și strategic, sub sloganul „ideas for growth”.  Printre clienții v8 s-au numărat, din 2013 până în prezent, Kaufland, Sensiblu, Omniasig, Orange, Sanofi, Cris-Tim, BRD, Napolact, Vodafone, Radio Guerilla, Johnson&Johnson, Dr. Oetker, Bioderma, Park Lake, Selgros, Bergenbier sau Zentiva.