Enterprise Software — August 5, 2022 at 2:55 pm

Rohnson și-a îmbunătățit fluxurile de lucru cu Soft1 ERP!

by

Existent pe piața din România, în toate marile orașe ale țării, începând cu anul 1998, brandul Rohnson oferă clienților cele mai bune produse electrocasnice, asigurând un nivel înalt de satisfacție. De asemenea, brandul Hair Majesty, întregește portofoliul companiei acoperind segmentul de aparate pentru îngrijire și înfrumusețare, precum uscătoare de păr, ondulatoare, mașini de tuns, etc, atât pentru uz personal, cât și profesional.

lookaside.fbsbxProvocări

• Necesitatea implementării unor proceduri care să ajute la creșterea productivității și care să susțină procesele de decizie din companie;
• Fluidizarea fluxurilor de lucru din cadrul fiecărui departament pentru îmbunătățirea timpului de execuție al operațiunilor zilnice;
• Necesitatea unor multiple integrări ale soluției Soft1 ERP cu aplicații terțe pentru transferul bidirecțional de informații în timp real.

Soluție

• Implementarea unei soluții ERP moderne și avansate, care să se poată adapta rapid la schimbările din piață;
• Integrarea cu un sistem 3PL pentru o gestiune ireproșabilă a depozitelor;
• Integrarea soluțiilor EDI cu toți providerii din România;
• Implementarea unui flux operațional adaptat nevoilor specifice ale companiei, pentru a susține activitatea tuturor departamentelor, precum și cea de management.

Rezultate

• Reducerea costurilor operaționale și acuratețea informațiilor – tranzacțiile înregistrare manual, care înainte se puteau procesa în zile, acum pot fi înregistrate în mai puțin de o oră;
• Îmbunătățirea serviciilor de relații cu clienții, datorită automatizării operațiunilor de planificare și livrare;
• Creșterea gradului de control asupra întregii activități, prin acces la rapoarte interactive, adaptate nevoilor de business;
• Înlocuirea tuturor proceselor pe bază de hârtie cu alternative electronice.

„Din momentul în care am început să utilizez Soft1 ERP, am observat îmbunătățiri semnificative în ceea ce privește procesarea comenzilor deoarece operațiunile manuale pe care operatorii le desfășurau au fost eliminate complet. De asemenea, conectarea cu succes a aplicației la sistemul de prestări servicii logisitice a redus posibilitatea apariției erorilor umane în procesele desfășurate de echipele noastre, precum și cele ale partenerilor. M-am bucurat să dezvolt o relație de colaborare deschisă cu echipa SoftOne Integration Services, ce a dat dovadă de o atitudine constructivă, orientată către soluții, oricând am avut nevoie. Sunt încrezător că relația noastră va continua în același fel și în viitor, astfel încât să găsim soluții tuturor provocărilor și a problemelor ce vor apărea”, afirmă Viorel Ionescu, General Manager Rohson.

Tags