După un an 2024 puternic pentru industrie, anul acesta s-au înregistrat creșteri suplimentare ale valorii și dimensiunii unei arene a internetului lucrurilor (IoT) care a fost martora unor noi standarde tehnice, dispozitive și a unor complexități ale pieței în continuă evoluție. Dorind să profite de această cerere, AT&T a colaborat cu Ericsson pentru a lansa platforma digitală de comerț electronic AT&T IoT Marketplace.

Platforma este concepută pentru a facilita inovarea serviciilor și monetizarea serviciilor IoT la scară largă. Aceasta își propune să abordeze ceea ce operatorul principal și furnizorul de tehnologie de comunicații consideră a fi provocări cheie cu care se confruntă clienții și partenerii din sectorul IoT, cum ar fi integrările complexe, cataloagele de produse fragmentate, sistemele inconsistente de gestionare a comenzilor și varietatea de dispozitive și tehnologii, care sunt agravate de lipsa unor interfețe ușor de utilizat.
Dorind să simplifice aceste procese, platforma eficientizează integrarea clienților și partenerilor și procesele de vânzare, contractare, furnizare și facturare în cadrul sectorului IoT. Dispune de un catalog digital, un sistem de gestionare a comenzilor și integrare și expunere bazate pe API TMF pentru a susține interacțiuni sigure și inteligente în mai multe puncte de contact digitale, permițând interacțiunea bazată pe catalog.
În ceea ce privește locul în care va fi implementată probabil noua lor platformă, partenerii au adăugat că consideră platforma capabilă să ofere „o soluție eficientă și perfectă” special concepută pentru industrii precum transportul, producția și asistența medicală, susținând ceea ce se spune a fi o zonă în creștere a ofertei de afaceri AT&T.
Cu capacități de gestionare a clienților și partenerilor și o configurare și expunere simplificate ale produselor, partenerii susțin că Marketplace redefinește eficiența și accelerează inovația în ecosistemul IoT. Aceștia adaugă că, pentru utilizatori, funcționalitatea sa oferă operațiuni scalabile și accelerează ciclul de la comandă la încasare, permițând o realizare mai rapidă a veniturilor și o eficiență operațională îmbunătățită.
De la o bază tehnologică, AT&T IoT Marketplace, susținută de Digital Experience Platform, Catalog Manager și Order Care de la Ericsson, este o platformă la cheie construită pe o arhitectură de microservicii cloud-native și găzduită pe infrastructura Microsoft Azure Cloud.
Comentând noua platformă și obiectivele acesteia, Cameron Coursey, vicepreședinte al diviziei de soluții conectate la AT&T, a declarat: „AT&T IoT Marketplace diferențiază ofertele noastre și îndeplinește o gamă largă de cerințe ale clienților și partenerilor. Suntem nerăbdători să colaborăm cu partenerii ecosistemului IoT care împărtășesc viziunea noastră de a face IoT mai accesibil și [capabil să stimuleze] creșterea, în special în rândul întreprinderilor mici și mijlocii.
Cu soluția Ericsson, deținem acum agilitatea și scalabilitatea necesare pentru a simplifica IoT pentru clienții noștri. Platforma ne-a permis să reducem timpul de comandă a serviciilor de gestionare a flotei de la ore la minute.”
Anand Akundi, șeful diviziei de software și servicii cloud, unitatea de clienți AT&T la Ericsson, a adăugat: „Ericsson și AT&T au creat o experiență perfectă și personalizată pentru utilizatori și parteneri pe toate canalele. Acest lucru este esențial pentru deblocarea întregului potențial al fiecărei interacțiuni și pentru stimularea creșterii afacerii.” „Suntem încântați să susținem ambiția AT&T de a excela în segmentul IoT din această țară. Lansarea AT&T IoT Marketplace marchează un pas semnificativ înainte în transformarea peisajului IoT, oferind companiilor instrumentele și capacitățile necesare pentru a prospera într-o lume digitală în rapidă evoluție.”




























