Connections (simbol bursier CC), companie românească de tehnologie listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București, anunță rezultatele financiare aferente trimestrului trei din 2025.

În primele nouă luni ale anului 2025, compania a înregistrat o evoluție solidă a principalilor indicatori financiari, cu venituri la nivel de grup care au ajuns la 111,1 milioane RON, în creștere cu 76% față de 9 luni 2024, respectiv cu 38% mai mult decat estimările bugetate.
Evoluția este susținută de extinderea portofoliului de proiecte publice, care ajunge la 60% din cifra de afaceri, respectiv de consolidarea segmentului software privat (40% pondere în venituri), ceea ce asigură un echilibru financiar stabil pentru Connections și premise solide de creștere în continuare.
La nivel de eficiență financiară, CC a ajuns la un profit brut de 32,4 milioane lei si un profit net la 31,2 milioane lei, mult superior anului precedent.
Rezultatele financiare Connections din primele 9 luni ale anului arată, de asemenea, o ancorare profundă în zona de creștere strategică: compania își menține un nivel de profitabilitate de două cifre, conform cu promisiunea făcută în 2024. Astfel, marja brută de profit ajunge la 29%, ceea ce arată eficiența financiară în creștere constantă a grupului.
„Avem un model de business construit pentru a genera venituri recurente și sustenabile, capabile să susțină creșterea pe termen mediu și lung, iar rezultatele din T3 confirmă soliditatea acestui mod de a face business. 2025 rămâne un an cu presiune asupra mediului economic, dar chiar și în acest context am reușit să creștem marja brută la 29%. Succesul nostru se bazează pe disciplina financiară pe care o menținem în toate liniile de activitate și pe viziunea de dezvoltare pe termen lung”, a declarat Bogdan Florea, fondator si co-CEO al companiei.
Rezultatele Connections în T3/2025 au fost determinate, în principal, de accelerarea ritmului de implementare a proiectelor și de eficientizarea proceselor interne, care au permis recunoașterea mai rapidă a veniturilor față de calendarul estimat. Deși o parte din creșterea profitului a fost influențată de recunoașterea veniturilor aferente vânzării liniei de business Service Delivery (BPO și ITO), excluzând acest impact, performanța financiară a grupului rămâne peste nivelul înregistrat în perioada similară din 2024, confirmând trendul pozitiv al activităților de bază.
Privind structura liniilor de servicii, în primele nouă luni ale anului 2025 compania a înregistrat o schimbare notabilă în distribuția veniturilor, determinată de creșterea ponderii proiectelor din segmentul software public, care a crescut de la 37% în perioada similară din 2024 la 60% din totalul veniturilor. Segmentul privat a avut, la rândul său, o evoluție pozitivă, depășind nivelul de 6% din 2024, pe fondul extinderii portofoliului de contracte comerciale din zona privată și al consolidării relațiilor cu partenerii existenți. Serviciile RPA și Outsourcing au rămas la un nivel relativ constant de contribuție, în timp ce, în 2025, compania a operaționalizat un nou centru de suport, care generează aproximativ 3% din totalul veniturilor și are rolul de a asigura suport tehnic și operațional pentru proiectele derulate în regim hibrid (public–privat).
Radu Marcu, Co-CEO Connections: „Rămânem ancorați în inovație și eficiență operațională, transformând provocările pieței în oportunități reale de diferențiere și creștere sustenabilă. România are un potențial semnificativ de dezvoltare pe termen mediu și lung, iar proiectele complexe care integrează inteligență artificială, inițiate atât de autoritățile publice, cât și de mediul privat, demonstrează că direcția este una corectă: aceea a digitalizării cu sens. Participarea noastră în unele dintre aceste proiecte ne confirmă rolul de partener tehnologic relevant, capabil să aducă valoare adăugată și soluții care transformă inovația în progres concret, în beneficiul comunităților și al cetățenilor”.
Pentru viitor, compania își continuă etapa de evoluție și scalare sustenabilă începută în 2024, cu experiența și claritatea pe care le-a câștigat în cei 20 de ani pe piața locală și internațională și își păstrează angajamentul față de viziunea #TechHumanityForward, prin care inovează continuu și cu sens pentru oameni și comunități.
Raportul integral privind rezultatele Connections la T3 / 2025 poate fi consultat AICI (link blog).
Performanța financiară a companiei din trimestrul 3 va fi tema conferinței online dedicată analiștilor și investitorilor Connections, din 19 noiembrie, orele 11:00–12:00.
Evenimentul va fi transmis live pe paginile oficiale de social media ale Connections: Facebook și LinkedIn.




























