Internet/Telecom — February 27, 2019 at 12:57 pm

Guvernele nu fac suficiente eforturi pentru a elimina zonele fără semnal mobil

by

trainComisia Națională pentru Infrastructură a criticat guvernele pentru lipsa de progrese în ceea ce privește abordarea deficiențelor din rețelele mobile, în special de-a lungul legăturilor cheie rutiere și feroviare. S-au înregistrat progrese limitate în ceea ce privește îmbunătățirea conectivității rețelelor mobile de 4G de-a lungul rutelor principale rutiere și feroviare din UK, iar guvernul este în pericolul de a pierde o șansă reală și interesantă de a construi o infrastructură de vârf pentru Marea Britanie, conform National Infrastructure Commission (NIC).

Cel de-al doilea raport de monitorizare anual al NIC, care urmărește șase rapoarte sectoriale specifice pe carele-a publicat în ultimii  patru ani, acoperă 45 de recomandări adresate guvernului în domenii precum conectivitatea rețelelor, rețelele energetice și transportul. NIC consideră că 10 dintre aceste recomandări au fost îndeplinite pe deplin în acest moment, dar a avertizat că în alte părți progresele au fost diferite, în special în ceea ce privește disponibilitatea rețelelor mobile.

Disponibilitatea conectivității mobile de-a lungul căilor de transport ale Regatului Unit a devenit o problemă controversată în industrie, deoarece tot mai mulți oameni, în special navetiști care se bazează pe rețelele feroviare naționale și suburbane, își petrec timpul în trenuri cu e-mail-uri, afaceri sau streaming Netflix.
Zonele cu conectivitate proastă, sau inexistentă, cum ar fi cele dintre stațiile din Londra Clapham Junction,Victoria și Waterloo în orele de vârf, pot deveni notorii, deoarece navetiștii furioși merg în social media să se plângă. În timp ce operatorii fac mult mai mult pentru îmbunătățirea disponibilității rețelelor la hub-uri de transport, cum ar fi stațiile, un punct de la Waterloo este utilizat pentru 100 TB de date în fiecare zi.

NIC a solicitat guvernului să stabilească în mod mai clar măsurile pe care intenționează să le adopte în ceea ce privește conectivitatea mobilă pentru transportul feroviar, atât pentru a oferi mai multă claritate operatorilor și constructorilor de rețele, cât și pentru a asigura că infrastructura pusă în aplicare este în concordanță cu dezvoltarea și implementarea 5G. NIC a cerut, de asemenea, un plan de extindere a conectivității mobile pe autostrăzi, dincolo de studiile existente până la sfârșitul acestui an, cu un accent deosebit pe satisfacerea nevoilor viitoarelor autovehicule autonome.