Analiza — April 2, 2020 at 10:10 am

Disaster Recovery as a Service economisește timp și bani pentru companiile mici

by

Disaster-Recovery-as-a-ServiceEste o lume imprevizibilă, iar potrivit Administrației Naționale Oceanice și Atmosferice a Statelor Unite, fiecare din ultimii cinci ani a cunoscut 10 sau mai multe dezastre cu pierderi care depășesc 1 miliard de dolari fiecare. Numărul mediu anual de evenimente de miliarde de dolari între 2014 și 2018 este dublu față de media de 38 de ani stabilită între 1980 și 2018, spune agenția.

Între timp, evenimentele meteorologice majore sunt doar un tip de eveniment care poate provoca întreruperi de lungă durată și imprevizibile ale afacerii. Există, de asemenea, incendii, erori umane și cyberattackers din ce în ce mai sofisticate care lucrează neobosit pentru a provoca distrugeri, printre alte amenințări. Pentru organizațiile de toate tipurile, se adaugă la o sursă majoră de risc.

Iar soluția este introducerea Disaster Recovery as a Service. Mai robust decât Backup as a Service, ce nu are nicio prevedere pentru nevoile de calcul sau de rețea, și o alternativă la alte modele de recuperare a dezastrelor care se bazează pe centre de date replici sau un abonament la infrastructura administrată de terți, DRaaS utilizează resurse la cerere. Mai mult, este un model economic care a atras un număr tot mai mare de afaceri. IDC prognozează că piața DRaaS va fi de 4,5 miliarde USD în 2020 și 6,5 miliarde de dolari până în 2023.

Ca exemplu, Pennsylvania Lumbermens Mutual Insurance este cea mai veche și cea mai mare companie de asigurări reciproce dedicată produselor din lemn și industriilor de materiale de construcții. Timp de aproape 125 de ani, compania a asigurat producători și distribuitori de lemn din întreaga SUA din sediul său din Philadelphia. Compania și-a transformat infrastructura IT la VMware local în 2008 și într-un centru de date bazat pe cloud cu o infrastructură VMware în 2008 și într-un centru de date cloud cu un Partener VMware în 2014. Apoi, trecerea la un model DRaaS a facilitat și gestionarea datelor Pennsylvania Lumbermens Mutual Insurance. În momentul tranziției, departamentul IT al companiei pierde numărul de executivi și angajați. Prin simplificarea gestionării datelor de zi cu zi pentru companie, DRaaS a permis Pennsylvania Lumbermens Mutual Insurance să facă mai mult cu mai puțin.

DRaaS nu este un glonț de argint pentru fiecare organizație. IDC recomandă să analizeze cu atenție platformele pe care compania va încerca să le recupereze înainte de a se angaja în abordarea DRaaS. Totul deoarece DRaaS este de obicei orientat către infrastructura virtuală. Organizațiile cu sisteme vechi au nevoie să caute un furnizor care să poată furniza toate cerințele platformei lor sau să ia în considerare două platforme diferite. Dar, specialiștii spun că cel mai bine este să luați în considerare nevoile specifice unei platforme și a nivelului serviciilor specifice unei organizații înainte de a selecta un furnizor.