Business — February 4, 2016 at 9:52 am

DOMO Exclusive Club, un program inovator de fidelizare a clienților

by

Retailerul electroIT DOMO lansează DOMO Exclusive Club, un program inovator și flexibil de fidelizare și motivare a clienților. Programul continuă noua strategie de comunicare ‘’La DOMO lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi’’, lansată în decembrie 2014, care pune în valoare oportunitățile mult mai numeroase decât credem, care sunt la îndemâna fiecăruia, de a valoriza fiecare clipă, prin accesul avantajos la tehnologia Domo.

DOMO Exclusive Club înlocuiește programul mai vechi de fidelizare Domocont și este structurat conform unui sistem nou, perfecționat în scopul oferirii mai multor beneficii clienților DOMO.

Cardul de fidelitate DOMO, disponibil în două variante – Silver Card și Gold Card -, va funcționa ca un card pe care se acumulează puncte indiferent de valoarea achiziției făcute, dar și prin alte metode motivante pentru client. Valabilitatea cardului de fidelitate este nelimitată, însă statutul de membru al DOMO Exclusive Club poate varia în funcție de criteriile convenite în regulamentul programului. De asemenea, cardul DOMO Exclusive Club este valabil atât pentru achizițiile online cât și din magazine.

Prin dobândirea statutului de membru DOMO Exclusive Club, clientul are acces la o gamă extinsă și diversificată de beneficii garantate, printre care se numără: Call Center 12/24, 6/7, consultant personal, tombolă cu premii o dată la două luni, prioritate la casa de marcat, bonus în puncte și discount în săptămâna aniversară, extinderea garanției, invitație la vânzări private, informații despre noile lansări de produse, bonus la sfârșitul anului, multiplicarea punctelor în urma operațiunilor comerciale, 3% reducere pentru produsele care nu sunt incluse în alte promoții etc.

Clienții înregistrați în vechiul program Domocont vor primi noile carduri pe care vor fi încărcate 200 puncte bonus cu condiția să se prezinte în oricare din magazinele DOMO pentru a-și actualiza datele.