Servicii IT — February 5, 2016 at 4:16 pm

E-value International S.A., un nou jucator pe piata serviciilor de tip Contact Center din Romania

by

istock_000002616447smallCompania oferă un portofoliu de servicii complete de tip Contact Center, 24/7, de la servicii de relații cu clienții şi de asistenţă tehnică, până la soluţii de retenţie a clienţilor şi de vânzări. În calitate de partener, compania vine în sprijinul nevoilor strategice ale clienţilor săi şi contribuie la atingerea obiectivelor acestora de relaţionare cu consumatorii.

E-value International S.A., membră a OTE Group şi Deutsche Telekom, are sediul în Bucureşti şi urmează modelul de succes al companiei mamă COSMOTE e-value S.A., beneficiind de experienţa de peste 15 ani a acesteia. Activitatea companiei se desfăşoară în prezent pe o suprafaţă de 1.900 de metri pătrați şi include 320 de stații de lucru şi o infrastructură tehnologică avansată. În al doilea trimestru al anului 2015, va fi înființat un al doilea sediu, la Brașov, care va cuprinde alte 300 de stații de lucru şi va permite extinderea operaţiunilor, pentru a răspunde cerințelor pentru proiectele regionale şi internaţionale.

Compania furnizează deja servicii către Telekom Romania Mobile Communications, membră a Grupului OTE, în urma unui parteneriat încheiat cu scopul de a dezvolta proiecte majore de servicii de relații cu clienții și de vânzări în beneficiul operatorului de telecomunicaţii. Colaborarea va fi extinsă în următoarele luni și va viza şi alte proiecte ale Telekom Romania Communications şi Telekom Romania Mobile Communications, precum şi ale Deutsche Telekom, atât în zona de servicii inbound, cât și outbound.
În plus, prin vasta sa experienţă în deservirea unor clienţi provenind din domenii diverse, cu nevoi diferite în ceea ce priveşte relaţionarea cu consumatorii, E-value International S.A. este pregătită să se adreseze şi altor pieţe din România, dar şi pieţelor internaţionale, pentru a dezvolta parteneriate competitive alături de companii şi instituţii care au nevoie de servicii performante de tip Contact Center.