IT in World — February 7, 2016 at 9:09 am

Alior Bank a implementat solutiile de Analiza Predictiva si IBM MobileFirst pe sistemul de operare iOS

by

ibmAlior Bank a implementat solutiilor IBM MobileFirst disponibile pentru sistemul de operare iOS cu scopul de a transforma fundamental modalitatea prin care clientii din Polonia interactioneaza cu institutia bancara. Utilizand iPad, consultantii din cadrul Alior Bank vor oferi clientilor o experienta dinamica si personalizata in ceea ce priveste utilizarea serviciilor bancare, ce se bazeaza pe puterea analizei predictive, printr-o solutie sigura, usor de utilizat, rapida si disponibila 24 de ore din 24.

Alior Bank este prima banca din Polonia care beneficiaza de avantajele implementarii solutiilor IBM MobileFirst pentru aplicatii iOS, oferind angajatilor acces securizat si mobil la informatiile despre clienti, direct prin intermediul unui dispozitiv iPad, pentru a putea face recomandari si oferte personalizate, adaptate nevoilor clientilor. Oferind angajatilor acces la informatii si analize oricand si de oriunde interactioneaza cu clientul, Alior Bank isi respecta angajamentul de lider de piata prin inovatie.

“Multumita colaborarii fara precedent dintre Apple si IBM, putem oferi clientilor nostri de servicii bancare private o experienta bancara digitala unica care va stimula colaborarea pe termen lung si elaborarea unor oferte personalizate, adaptate preferintelor si obiectivelor lor financiare,” a spus Andrzej Rosłaniec, Director of Private Banking, Alior Bank.

Institutia bancara va implementa initial aplicatia IBM MobileFirst pentru iOS Trusted Advice, care permite consultantilor sa acceseze si sa administreze portofoliile clientilor direct de pe iPad, putand genera prognoze prin intermediul solutiilor puternice de analiza predictiva. Important este ca aceste caracteristici vor fi disponibile consultantilor oricand si oriunde se intalnesc cu clientii lor – de exemplu, in bucataria clientului, la o cafenea – nu doar in cadrul bancii. Consultantii pot utiliza aplicatia pentru a veni in intampinarea tuturor nevoilor clientului, de la recomandari de testare, instrumente de simulare sofisticate pana la tranzactii bancare complete si sigure.

“Acum un an, Apple si IBM si-au unit fortele pentru a transforma modul in care se lucreaza in toate industriile, inclusiv in cea a serviciilor bancare si financiare. Colaborarea cu clienti precum Alior Bank, ne permite sa vedem puterea transformationala pe care o are facilitarea accesului profesionistilor la intreaga expertiza a companiei pentru a imbunatati suportul acordat clientilor,” a precizat Maciej Jakubowski, Associate Partner, IBM. “Prin introducerea capabilitatilor mobile avansate la care sa aiba acces baza de clienti in continua crestere a Alior Bank, avem oportunitatea de a accelera dezvoltarea de servicii noi si personalizate care vor transforma experienta bancara a clientilor.”

Dezvoltate exclusiv pentru iPad si iPhone, solutiile IBM MobileFirst pentru aplicatiile iOS sunt livrate intr-un mediu securizat, avand incorporate solutii de analytics si sunt conectate la procesele esentiale ale companiei. Aplicatiile pot fi personalizate pentru specificul oricarei organizatii si pot fi usor instalate, administrate si actualizate prin intermediul serviciilor IBM Cloud special dezvoltate pentru dispozitivele iOS.

“Proiectul dezvoltat in cooperare cu Apple si IBM a fost initiat de Alior Innovation Lab – unitatea din cadrul Alior Bank specializata in domeniul cercetarii, dezvoltarii rapide de noi initiative si parteneriate, cu scopul de a transforma ideile in produse si servicii si pentru a accelera eforturile de inovare ale Alior Bank,” a subliniat Tomasz Motyl, Chief Innovation Officer, Alior Bank.