Transport/Travel — February 7, 2016 at 10:44 am

Etihad implementează “Amadeus Fare Families” pentru a-și accelera creșterea internațională

by

fare-families-web-headerEtihad Airways, compania aeriană națională a Emiratelor Arabe Unite, va implementa Amadeus Fare Families (soluție dedicată optimizării planurilor de familii tarifare), pentru a sprijini strategia sa inovatoare pe zona merchandising, pentru canalele indirecte de vânzări. Implementarea acestei soluții de ultimă oră va ajuta compania aeriană în atingerea obiectivului său privind accelerarea extinderii internaționale, prin diferențiere și creșterea oportunităților de vânzare, prin intermediul rețelei sale extinse.

Prin Amadeus Fare Families, Etihad Airways va marca și diferenția produsele și serviciile sale, arătând valoarea totală pentru fiecare pachet de servicii. Prin descrieri clare cu privire la caracteristicile serviciilor și a termenilor și condițiilor, călătorii și agențiile de turism beneficiază de o mai mare transparență în procesul de achiziționare a pachetelor de transport și călătorie. În acest sens, agențiile de turism vor avea instrumente mai eficiente pentru a-și consilia clienții, dar și posibilitatea de a se alinia, printr-o familie de tarife, la nevoile acestora.

Peter Baumgartner, Director Comercial, Etihad Airways, a declarat: “Oferta Etihad Airways combină servicii aeriene și non-aer pentru a oferi cele mai bune experiențe de călătorie. Suntem încrezători privind noile oportunități pe care această soluție le oferă, contribuind la crearea unei experiențe îmbunătățite pentru călătorii noștri care vor putea beneficia acum de o mai mare personalizare a călătoriilor. Prin Amadeus, tarifele noastre vor fi acum disponibile și prin canalele indirecte de vânzări, la nivel mondial și afișate la toate punctele de vânzare într-un mod care este în concordanță cu brandul nostru.”

Maher Koubaa, Vice President, Orientul Mijlociu și Africa de Nord, Amadeus Airline Distribution and IT, adaugă: “Ne bucurăm că sprijinim obiectivele de marketing și de creștere prin canalele indirecte ale Etihad. Acest lucru demonstrează avantajele soluțiilor noastre, generând venituri mai mari prin implementarea strategiilor de merchandising. Prin transparența mai mare a produselor și integrarea end-to-end a soluției, comunitatea noastră de agenții de turism va fi capabilă să ofere servicii mai cuprinzătoare și într-un mod mai eficient.”

Etihad este primul transportator din Orientul Mijlociu care implementează Amadeus Fare Families, soluție care permite companiilor aeriene să promoveze și să diferențieze produsele lor, prin toate canalele indirecte de vânzări. Este o soluție complet automatizată care oferă agențiilor de turism oportunități de îmbunătățire a vânzărilor, fiind integrată cu fluxurile de rezervare și de back-office ale agențiilor. Până în prezent, 17 companii aeriene au implementat Amadeus Fare Families la nivel global.