Cloud Computing / Edge — March 24, 2016 at 5:26 pm

Noi servicii Cloud ce simplifică adoptarea Cloud-ului de către organizații

by

Cloud at Customer

Oracle lansează o nouă categorie de oferte special concepută pentru a le permite companiilor să se mute cu uşurinţă în Cloud și astfel să elimine unele dintre cele mai mari obstacole în adoptarea Cloud-ului. Prin acest nou serviciu, CIO din companii vor putea alege unde să instaleze aplicațiile proprii și vor putea să mute cu ușurință aplicațiile critice de business din on-premises în Cloud. Serviciile sunt primele de acest tip care permit companiilor să aducă Platforma Oracle Cloud în propriul centru de date.

În timp ce organizațiile sunt dornice să-și mute tranzacțiile în Cloud-ul public, multe dintre ele sunt constrânse de cerințe de business, legislative și de reglementare, și astfel sunt împiedicate în adoptarea tehnologiei. Prin lansarea de astăzi, Oracle simplifică acest proces pentru organizații din orice industrie, oferindu-le posibilitatea să facă această tranziție în aşa fel încât să profite de avantajele de performanță, cost și inovare ale serviciilor Oracle Public Cloud şi să ruleze aceste servicii oriunde își doresc, în Oracle Cloud sau în propriul centru de date.

Suntem hotărâți să ne ajutăm clienții să facă mutarea în Cloud, oferindu-le suportul necesar pentru o inovație mai rapidă, o creştere semnificativă în afaceri și o transformare a businessului“, a declarat Thomas Kurian, Președinte Oracle. „Știrea de astăzi este unică. Am anunțat o serie de noi servicii Cloud și acum suntem primii furnizori de servicii Cloud Public care le oferă organizațiilor posibilitatea unică de a alege unde și cum vor să folosească Cloud-ul Oracle“.

Lansat astăzi, Oracle Cloud at Customer le permite companiilor să beneficieze de toate avantajele serviciilor Oracle Cloud – agilitate, simplitate, performanță, scalabilitate și prețuri pe bază de abonament – în centrul de date propriu. Aceasta este prima ofertă de la un furnizor major de servicii Cloud Public care livrează un sistem 100% compatibil cu Oracle Cloud, dar disponibil on-premises. Deoarece acest software este integrat complet cu Oracle Cloud, clienții îl pot folosi în mai multe situaţii cu care se confruntă, inclusiv cele de recuperare în caz de dezastru, „elastic bursting“, dezvoltare și testare, rularea tranzacțiilor în Cloud, precum și ca unic instrument de scripting și API pentru DevOps. În plus, fiind un pachet complet gestionat de Oracle, clienții au parte de aceeași experiență şi de cele mai recente inovații și beneficii în centrul de date propriu, la fel ca în Oracle Cloud.

Prin extinderea Oracle Cloud în propriul centru de date, clienții pot:

  • –  Să aibă control deplin asupra datelor și să îndeplinească toate cerințele de suveranitate și stocare a datelor – și anume, datele clienților să rămână în centrul de date al organizației sau într-o anumită zonă geografică, profitând în același timp de avantajele Cloud-ului.
  • –  Să asigure portabilitatea tranzacțiilor între on-premises și Cloud, prin utilizarea de medii, instrumente și API-uri identice.
  • –  Să mute cu ușurință tranzacții Oracle și non-Oracle între on-premises și Cloud, în funcţie de cerințele dinamice de business.
  • –  Să respecte reglementările de securitate și confidențialitate, precum PCI-DSS, pentru industria globală de carduri de credit și de debit, HIPAA, pentru industria de asistenţă medicală din SUA, FedRAMP, pentru Guvernul Federal al SUA, Legea federală privind protecția datelor din Germania, Legea privind protecția datelor din Marea Britanie și alte reglementări specifice anumitor țări sau industrii.

Astăzi, Oracle anunță disponibilitatea următoarelor servicii Oracle Cloud at Customer:

  • –  Infrastructură: Asigură elastic compute, elastic block storage, rețele virtuale, stocare de fișiere, mesaje și gestionarea identității, pentru a permite portabilitatea tranzacțiilor Oracle și non-Oracle în Cloud. Servicii de tip IaaS suplimentare, care completează portofoliul, inclusiv Containers și Elastic Load Balancer, care vor fi disponibile în curând.
  • –  Managementul datelor: Permite clienților să utilizeze baza de date numărul unu pentru a gestiona infrastructura de date în Cloud cu Oracle Database Cloud. Setul inițial de servicii Database Cloud va fi urmat de Oracle Database as a Service – Exadata, pentru performanță extremă și un set extins de servicii Big Data Cloud, inclusiv Big Data Discovery, Big Data Preparation, Hadoop și Big Data SQL.
  • –  Dezvoltarea de aplicații: Dezvoltarea și implementarea aplicațiilor Java în Cloud folosind Oracle Java Cloud, urmând ca, în curând, să asigure şi alte servicii de dezvoltare în Java SE, Node.Js, Ruby și PHP.
  • –  Integrarea Enterprise: Simplificarea integrării aplicațiilor on-premises cu cele din Cloud și a aplicațiilor din Cloud cu alte aplicații din Cloud folosind Oracle Integration Cloud Service. Capabilităţi suplimentare pentru SOA, Management API și IoT vor fi adăugate în curând.
  • –  Administrare: Unifică experiența de gestionare a tranzacțiilor on-premises și în Oracle Cloud.

Oracle Cloud a demonstrat o adopție puternică, servind peste 70 de milioane de utilizatori și peste 34 de miliarde de tranzacții în fiecare zi. Rulează în 19 centre de date din întreaga lume.