Transport/Travel — April 26, 2016 at 12:04 pm

Singapore Airlines adoptă noua generație de tehnologii – Amadeus Revenue Management

by

 


amadeusAmadeus anunță extinderea parteneriatului cu Singapore Airlines și semnarea unui nou acord pentru implementarea suitei complete de soluții Amadeus pentru Managementul Veniturilor. Aceasta va oferi companiei aeriene o platformă modernă pentru gestionarea veniturilor, permițând transportatorului să reacționeze mai prompt în fața unei piețe și a unui mediu concurențial care evoluează rapid.

Cu acest acord, Singapore Airlines va adopta Amadeus Altéa Network Revenue Management, o nouă generație de soluții O&D (Origin&Destination) de management a veniturilor. Soluțiile Amadeus sunt gândite pentru viitor, fiind integrate pe deplin cu noile practici de merchandising, cum ar fi prețurile dinamice, familiile de tarife și de vânzările de produse auxiliare. Bazându-se pe date din mai multe surse, soluțiile vor oferi mai rapid recomandări, acestea fiind de asemenea mai precise și inteligente, cu privire la cel mai bun preț și în ceea ce privește realizarea de pachete ale companiilor aeriene.

Un mediu economic în schimbare necesită o abordare revoluționară.

,,Managementul tradițional al veniturilor nu mai este adecvat pentru a sprijini nevoile complexe ale transportatorilor, în condițiile în care tehnologia big data creează oportunități pentru practici mai sofisticate. Amadeus este într-o poziție unică de a oferi soluții care extrag valoare din datele noastre extinse, astfel încât companiile aeriene se pot adapta la obiceiurile de cumpărare ale călătorilor pe o varietate de canale de distribuție și de pe diverse dispozitive”, a declarat Julia Sattel, Senior Vice President, Airline IT, Amadeus IT Group.

Singapore Airlines va adopta, de asemenea, Amadeus Dynamic Pricing și Amadeus Altéa Group Manager.

Hazem Hussein, Executive Vice President, Airline Commercial, Amadeus Asia Pacific a comentat, ,,Singapore Airlines și Amadeus au un parteneriat pe termen lung, care a fost construit pe un angajament comun pentru inovație și servicii de calitate pentru clienți. Singapore Airlines a avut o viziune clară pentru următoarea etapă a strategiei sale de gestionare a veniturilor și de stabilire a prețurilor, și suntem încântați că am fost aleși pentru a transpune această viziune în realitate”.