Cloud Computing / Edge — June 10, 2016 at 5:29 am

uniFLOW ONLINE – o soluție de management al imprimării din cloud

by
uniflow
Solutia uniFLOW de la Canon

Cea mai recentă solutie adaugata a protofoliului premiat de soluții software integrate în rețea pentru managementul imprimării și scanării de la Canon, uniFLOW oferă companiilor mici și mijlocii o soluție securizată de cloud pentru îmbunătățirea productivității și a controlului asupra costurilor de imprimare, soluție care poate crește odată cu afacerea în sine.

uniFLOW ONLINE le oferă firmelor mici și mijlocii o platformă de nivel enterprise de management al output-ului, securizată și fără server, care instalează comenzi eficiente pentru controlul costurilor și imprimărilor, fără a mai fi nevoie de servere de imprimare locale. Soluția este scalabilă, parțial datorită inovațiilor în domeniul securității și scalabilității din cadrul platformei Microsoft Windows Azure. Acest lucru înseamnă că, pe măsură ce o companie se dezvoltă, soluția de administrare a output-ului imprimărilor în rețea poate crește corespunzător.

Imprimare securizată

Administrarea securizată a documentelor, în special în cloud, este de importanță capitală pentru firmele de astăzi. uniFLOW ONLINE oferă o soluție de imprimare securizată pentru documente cu informații sensibile, comenzile de imprimare rămânând permanent în rețeaua locală, până când sunt eliberate direct de pe imprimantă prin intermediul unui cod PIN sau al unei cartele de identificare. Integrarea cu aparatele Canon imageRUNNER ADVANCE oferă o flexibilitate sporită, imprimările urmând utilizatorul de la un dispozitiv la altul; documentele pot fi imprimate și finalizate de pe orice dispozitiv multifuncțional (MFD) compatibil.

Control deplin al costurilor în cloud

Firmele care doresc să-și îmbunătățească eficiența și să maximizeze investiția în IT pot prelua controlul costurilor de imprimare și copiere folosind raportarea uniFLOW ONLINE. Această funcție le permite administratorilor să urmărească costurile de imprimare și copiere ale companiei, pentru a se asigura că acestea sunt alocate proiectului sau centrului de costuri departamentale corect. Raportarea centrală despre utilizarea și performanța flotei de imprimante are și rolul de a ajuta administratorii să identifice acele zone în care pot fi reduse costurile de imprimare și copiere. Funcțiile de raportare pot fi utilizate și pentru a răspunde cerințelor de sustenabilitate, prin monitorizarea și analiza impactului de mediu al imprimărilor dintr-o organizație.

Imprimare mobilă

uniFLOW ONLINE răspunde cerințelor firmelor moderne prin oferirea unei soluții facile de imprimare mobilă pentru angajați – o soluție ideală pentru aceștia.

Suport de top pentru partenerii soluțiilor de birou

Introducerea unui nou model de business SaaS le permite distribuitorilor de echipamente de birou și IT cu experiență sau capacitate limitată în privința software-ului instalat local să le ofere clienților o soluție de administrare a output-ului de imprimare în rețea eficientă și ușor de administrat, soluție complementară cu aparatele hardware Canon pentru birou. Meniurile de configurare permit clienților să administreze cu ușurință utilizatorii, fără a mai fi nevoie să mențină multiple registre de utilizatori. Soluția uniFLOW ONLINE le permite partenerilor canalului Canon să ofere clienților lor valoare adăugată, și scade costurile de suport și resurse, întrucât majoritatea activităților de gestionare pot fi îndeplinite de la distanță.

Pentru mai multe informații vă rugăm accesați www.canon-europe.com.