NEWS — July 26, 2016 at 10:47 am

Peste 90.000 de produse vândute în campania EPIC SALE de la Fashion Days

by

Infografic rezultate Epic SaleFashion Days anunță rezultatele campaniei EPIC SALE, care a oferit clienților discount-uri la peste 400.000 de produse, de la peste 300 de branduri.

Desfășurată în perioada 19-21 iulie, EPIC SALE a cumulat peste 90.000 de produse vândute, depășind estimările inițiale, și a avut loc în toate cele trei țări Fashion Days. România a înregistrat cel mai mare număr de comenzi, fiind urmată de Bulgaria și Ungaria.

Cele mai populare categorii de produse vândute în timpul campaniei au fost articolele de îmbrăcăminte (rochiile, gecile și bluzele),  fiind urmate de pantofi, articole sportive și lenjerie intimă.

Ponderea comenzilor efectuate de pe tablete și smartphone-uri, inclusiv prin aplicațiile dedicate pentru iPhone și iPad a fost de 49% la nivelul întregului grup și a depășit 50% în România.

Topul celor mai bine vândute branduri este condus de United Colors of Benetton, Le Coq Sportif, Puma, Desigual, Napapjiri și Zee Lane, iar în ceea ce privește preferințele românilor pentru culori, topul cromatic este condus de negru, albastru, alb, gri și maro.