Financiar-Bancar — December 21, 2016 at 12:35 pm

Lucrezi in industria serviciilor financiare? Vrei sa vinzi mai mult, mai eficient si sa-ti cresti profitul?

by

 

header1Lucrezi in industria serviciilor financiare? Vrei sa vinzi mai mult, mai eficient si sa-ti cresti profitul? Apeleaza la specialistii Crescendo pentru Microsoft Dynamics CRM!

Microsoft Dynamics Customer Relationship Management (CRM) este soluția care permite companiilor:

Să sustina procesul de vanzare, oferind vizibilitate asupra necesitatilor clientilor si a eficientei fortei de vanzari

Sa ofere experiențe excepționale clienților, prin crearea de relatii pe termen lung bazate pe cunoaștere și încredere.

Va propunem mai jos o suita de proiecte si studii de caz bazate pe implementarea Dynamics CRM la diverse companii, implementari bazate de beneficii de business cuantificabile si intelegerea nevoilor complexe ale afacerilor. In acest articol ne-am concentrat pe companii din domeniul serviciilor financiare.

1. Platforma Dynamics CRM pentru companii de servicii financiare

Industria: Servicii financiare – asigurări de viata, planuri de pensii şi solutii pentru investitii.

Beneficii: Necesitatea de a extinde procesele operationale dincolo de relațiile tradiționale cu clienții, a condus la reconsiderarea tuturor sistemelor interne de gestiune a afacerilor. Peste 40 de agenți de asigurare utilizează in acest moment platforma Dynamics CRM, care asigură o arhitectură mult mai flexibilă de modelare a fluxurilor interne.

Soluția: A integrat funcționalitatea unei soluții standard CRM (vânzări, marketing, customer service) cu funcționalități care au permis extinderea proceselor și a aplicațiilor care nu au în prim plan, în mod direct, clientul.

Crescendo a combinat facilitățile oferite de Microsoft Dynamics CRM cu cele oferite de Microsoft SharePoint, pentru a implementa o soluție integrată pentru gestionarea proceselor de servicii client, a sistemului de management a contractelor de asigurari, monitorizarea activităților si conducere de proiecte, punând la dispoziție și un portal Self-Service pentru clienți.

Complexitatea sistemului a constat și în realizarea integrărilor dintre Dynamics CRM și diferite sisteme (Contact Center, platforme bazate pe diverse tipuri de baze de date, aplicații tip Chat, etc).

2. Asigurări de sănătate și asistență medicală – reducerea costurilor prin migrarea în cloud

Industria: Asigurări de sănătate și asistență medicală – companie de top în domeniul asigurărilor medicale

Beneficii: Migrarea în mediul online a unei implementări mai vechi, realizate tot de către Crescendo, a dus la reducerea cu 50% a costurilor pentru infrastructură si pentru serviciul de email.

Soluția: Platforma integrată CRM Online – Office 365 este folosită de agenți de asigurare distribuiți în diverse locații de pe glob (România, Ungaria, Bulgaria, Israel).

3. Servicii medicale – Sisteme Dynamics CRM de vânzări, contact center, indicatori de performanță

Industria: Servicii medicale

Beneficii: Microsoft Dynamics CRM a venit în completarea serviciilor oferite de soluția de telefonie, furnizând uneltele necesare pentru a avea o imagine completă, 360 de grade, a tuturor interacțiunilor cu clienții. Rolul de bază al soluției a fost acela de a oferi suport pentru procesarea si păstrarea istoricului fiecarei categorii de client implicate (companii, medici, asistente medicale, pacienți).

Soluția: Platforma este intens utilizată pentru gestionarea proceselor specifice de vânzare și servicii clienți, ca și pentru transferul periodic al veniturilor și prețurilor importate in CRM din alte sisteme. Prin extinderea funcționalităților CRM, compania a beneficiat, de asemenea, de un modul Contact Center aflat în strânsă legătură cu sistemul de telefonie. De asemenea, bazându-se pe rapoarte ale activitatilor zilnice, modulul de calcul al indicatorilor de performanță are o mare contribuție la dezvoltarea afacerilor.

header8Prin versatilitatea si complexitatea functionalitatilor sale, Microsoft Dynamics CRM este o solutie potrivita pentru companii din domenii diverse. Solutia ajută la reducerea costurilor și la creșterea productivității prin organizarea și automatizarea proceselor de business responsabile de relațiile cu clienții și care conduc la creșterea gradului de satisfactie in toate domeniile – prin automatizarea proceselor de marketing, vânzări și servicii client – totul într-o unică soluție Microsoft.

Experiența Crescendo

Specialistii Crescendo International au experienta si cunostintele necesare pentru a implementa cu succes solutia Microsoft Dynamics CRM. În peste nouă ani de experienta, am acumulat know-how- ul necesar pentru a implementa solutii CRM ce răspund nevoilor specifice ale companiilor ce își desfășoară activitatea în diverse domenii – servicii financiare (asigurări), servicii medicale, call center, servicii IT, etc.

Contactati-ne la crescendo@crescendo.ro pentru a gasi impreuna cea mai buna solutie pentru compania dumneavoastra.

de Madalina Grecescu, Software Solutions Manager