Cloud Computing / Edge — May 29, 2017 at 8:10 am

Furnizorii de servicii cloud pot colabora cu alți furnizori de servicii pentru creșterea eficienței

by

 

agile-cloud-ts-100588281-primary.idge

În mediul de afaceri extrem de prolific și conștient de costuri, companiile urmăresc să migreze în cloud pentru a economisi timp și bani, pentru a spori productivitatea și a păstra mai bine datele. Această necesitate de creștere a eficienței a determinat cercetătorii de la IDC să prevadă că piața cloud va ajunge la 200 miliarde de dolari până în 2018. Totuși, multe companii ratează șansa de a ajuta clienții să realizeze potențialul cloud și modul în care acesta poate crește vânzările și loialitatea clienților.

Se așteaptă mult mai mult de la un partener de dincolo de vânzarea în avans. Dezvoltatorii cloud precum Microsoft au nevoie acum de reselleri pentru a oferi servicii complete pentru a sprijini utilizatorii finali, dar mulți parteneri nu sunt poziționați pentru a oferi suport tehnic pentru soluții variate. Fără acest ajutor, utilizatorii finali pot deveni frustrați, adoptarea și utilizarea vor fi întârziate, iar abonamentele și vânzările vor fi reduse. În acest sens există trei zone de acțiune pe care furnizorii serviciilor cloud trebuie să le aibă în vedere.

Serviciile care nu sunt esențiale pentru afacerea furnizorului pot determina dacă acesta oferă un pachet de calitate și adaptat tuturor companiilor. Ar trebui ținut cont de acestea și luate în calcul parteneriate cu companii ce oferă servicii ce au în vedere întregul ciclu de viață al clientului pentru a identifica servicii critice pentru valoarea pe care furnizorul dorește să o ofere clienților săi. Furnizorul descoperă servicii vitale pe care le poate oferi sau servicii pe care le poate oferi prin parteneriate cu alte companii specializate, trebuie doar să analizeze în ansamblu și să țină cont de cererile clienților.

Serviciile cum ar fi consultarea la pre-cumpărare, îmbarcarea, migrarea și suportul continuu al soluțiilor cloud ale clienților ar putea să nu fie printre serviciile care oferă cele mai mari marje pentru afacerea unui furnizor de cloud. În multe cazuri, aceste servicii duc chiar la pierderi. Prin dezvoltarea unui parteneriat pentru externalizarea acestor servicii, furnizorul se poate axa pe domeniile principale care conduc la marje mai mari, incluzând abordarea clienților cu privire la noi servicii, dezvoltarea de noi soluții și atragerea de noi clienți. În același timp, furnizorul poate fi capabil să reducă structura costurilor, reducând în același timp și costurile de oportunitate.

Companiile care își migrează afacerea în cloud au nevoie de acces rapid, non-stop, 365 de zile pe an pentru a beneficia de resursele contractate, astfel încât să poată opera eficient. Majoritatea furnizorilor nu sunt echipați pentru a oferi acest nivel de sprijin pe cont propriu, în special în afara programului de lucru și în timpul sărbătorilor. Externalizarea acestor servicii de asistență permanentă către o terță parte nu numai că permite companiei să asigure o mai mare satisfacție a clienților, dar și îi ajută pe aceștia să acționeze mai mult, să adopte și să utilizeze soluțiile lor cloud.

Parteneriatul cu o companie de integrare a serviciilor cloud poate fi o parte esențială a acestei strategii de transformare într-un furnizor de servicii, axat pe ajutarea companiilor să realizeze implementarea cloud-ului. Astfel, furnizorii de cloud trebuie să beneficieze la rândul lor de expertiza și profesionalismul unor servicii care să îi ajute să ofere un pachet complet și eficient clienților și potențialilor clienți.