IT Efficiency / Sustainability — February 5, 2018 at 7:53 am

Eficieța companiilor digitalizate depinde mult de alegerea unor servicii UPS performante

by

Pentru majoritatea organizațiilor, pierderea neașteptată a alimentării cu energie a echipamentului IT ar însemna costuri mari de downtime, pierderea datelor, deteriorarea reputației și eventualul impact terminal asupra afacerilor acestora. Un sondaj recent realizat de TechTarget și Eaton a arătat că 37% dintre profesioniștii IT au suferit o întrerupere neplanificată în ultimele 12 luni, 32% spunând că acaste întreruperi au durat mai mult de patru ore. Costul de nefuncționare a rețelei poate atinge în medie 6000 de Euro pe oră.

Totuși, indiferent de perspectiva lor, toate organizațiile utilizează un echipament UPS pentru a furniza o putere maximă disponibilă. UPS-urile moderne sunt foarte puternice, dispozitive complexe cu risc inerent de eșec. Pentru implementarea acestor echipamente este necesară o planificare, care să țină cont de frecvența problemelor cu alimentarea și de puterea necesitată de echipamentele IT ale companiei.

Există mai multe opțiuni de servicii pentru implementarea unei strategii UPS, printre care cumpărarea unui contract de servicii, extinderea unei garanți din partea producătorului pentru echipamente deja existent sau contractarea cu un furnizor independent de servicii. De asemenea mai există varianta utilizării inginerilor sau a unui departament intern al companiei, acest lucru fiind recomantat în special pentru companiile foarte mari care își pot permite un departament dedicat serviciilor UPS. Dar, fiecare dintre aceste opțiuni vine cu avantaje și dezavantaje.EPE008625 - 5SC UPS 2.2kVA tower

Un producător renumit de UPS va oferi o expertiză crescută față de orice terță parte, inclusiv de către utilizator. Tehnicienii de teren instruiți în fabrică beneficiază de o instruire continuă, în profunzime, cu privire la produsele specifice producătorului. Viziunea lor asupra UPS-ului și a performanței sale este actualizată continuu și întotdeauna susținută de accesul la cele mai recente actualizări de firmware și upgrade pentru a maximiza performanțele echipamentelor. În plus, expertiza tehnicilor, abilitățile de depanare și familiaritatea mărcii se traduc la o perioadă redusă de reparații. În general, sprijinul va fi profund în ceea ce privește numărul de tehnicieni de teren, personalul tehnic de rezervă și resursele back office. În plus, producătorii sunt capabili să ofere strategii de reducere a riscurilor, cum ar fi programe de siguranță adecvate și niveluri adecvate de asigurare. Piese de schimb sunt, de asemenea, disponibile, astfel încât problemele sunt de obicei rezolvate la prima vizită a tehnicienilor.

Furnizorii independenți de servicii sunt organizații terțe care oferă servicii de întreținere,
consultanță, servicii de implementare, instalare și de urgență pentru UPS-uri și calitatea energiei
echipamentelor. Deși, oferă prețuri mai scăzute decât producătorii UPS, au, în general, mai puține resurse și instruire mai puțin cuprinzătoare pe diferite mărci. În mod similar, accesul rapid la piese de schimb pentru toate modelele UPS este extrem de dificil, iar cei mai mulți furnizori independenți se bazează pe designul, suportul și resursele de rezervă ale producătorilor UPS pentru backup. Înregistrările de siguranță pot să nu fie întreținute în mod corespunzător, iar depanarea rapidă și rezoluția pot fi imposibil de realizat în anumite cazuri.

Pentru organizațiile care au suficiente abilități electrice și de siguranță interne, menținerea propriilor UPS-uri poate avea sens economic. Succesul auto-întreținerii depinde de planificarea și punerea în aplicare a întreținerii preventive de rutină, precum și de gestionarea proactivă a articolelor de uzură cum ar fi bateriile și condensatoarele. Primii responsabili ai organizației trebuie să înțeleagă modul de operare, siguranța, preocupările legate de mediu și principiile de bază ale întreținerii preventive pe un anumit UPS. Respondenții trebuie, de asemenea, să înțeleagă diferitele condiții de alertare și răspunsuri necesare pentru evenimente specifice, împreună cu oprirea și pornirea UPS-urilor în diverse aplicații. Personalul de întreținere intern va beneficia de kitul de piese de schimb al producătorului UPS. Cu toate acestea, este important ca o organizație să aibă și un acces de rezervă la un furnizor de servicii profesionale.

Tags