Retail / Horeca — October 19, 2018 at 12:13 pm

OKI lansează o nouă serie de aplicații bazate pe realitatea augmentată pentru comerț

by

OKI AROKI Europe a lansat noua aplicație pentru smartphone, “Showroom OKI AR”, o inovație care permite clienților să vizualizeze dispozitivele OKI, precum și materiale de comunicare vizuală cu impact puternic, în mediile proprii, prin utilizarea realității augmentate (AR).

Proiectată pentru comercianții cu amănuntul, aplicația este gratuită și poate fi folosită în mod agnostic, asigurându-se că vânzătorii cu amănuntul din orice țară pot beneficia de utilizarea acesteia. Tehnologia AR proiectează imagini pe ecranul unui smartphone sau tabletă atunci când aparatul este în modul camerei foto. Tehnologia bazată pe AR este rapid adoptată de către comercianții cu amănuntul pentru a oferi consumatorilor o experiență impecabilă, în timp real, în magazin, fără a pleca din locuință sau locul de muncă.

OKI Europe aduce aceeași experiență comercianților cu amănuntul prin intermediul showroom-ului OKI AR.  Utilizatorii pot vizualiza modul în care gama de imprimante color și imprimante multifuncționale de la OKI, combinate cu platforme software de ultimă generație, se vor potrivi în mediul lor de lucru prin orientarea camerei lor la birou sau pe suprafața de lucru și selectarea unui dispozitiv OKI de pe ecran.

RETAILComercianții cu amănuntul vor descoperi, de asemenea, amploarea materialelor atrăgătoare, de la punctul de vânzare, pe care OKI Retail Solutions le poate oferi în magazin. Printre acestea se numără banere, postere, afișe, semnele de pe rafturi, plăcuțele de identificare și autocolante pe o gamă imensă de tipuri de suporturi, mărimi și greutăți, inclusiv suporturi impermeabile, magnetice și pre-tăiate. În plus, utilizatorii pot vizualiza toate aceste aplicații virtual, în propriul mediu de vânzare cu amănuntul.

Suplimentar, clienții pot imprima în format mare, până la 1,3 m în duplex, bannere extrem de
atrăgătoare, pentru a atrage clienți și a crește vânzările. Aplicația va permite comercianților cu
amănuntul să deschidă o lume a posibilităților de tipărire și să înțeleagă că prin aducerea tehnologiei de
imprimare în magazin pot deveni mai creativi și mai receptivi la nevoile lor de comunicare vizuală.