COMUNICATE — December 20, 2019 at 9:26 am

Fujitsu recunoscută drept Canalys Channel Champion pentru al treilea an consecutiv

by

bannerspp1280x427_tcm21-3715029_tcm21-2750227-32Programul SELECT Partner Program de la Fujitsu a fost din nou numit campion în cadrul celei mai recente Canalys Leadership Matrix – confirmând astfel faptul că partenerii de canal de distribuţie consideră Fujitsu ca numărându-se printre cei mai buni vendori de tehnologie cu care se lucrează pe piaţă. Pentru al treilea an consecutiv, firma Canalys, axată pe canalele de distribuţie, a recunoscut Fujitsu ca numărându-se printre campioni – prin sublinierea calităţii suportului tehnic şi a uşurinţei de a face afaceri.

Deservind nevoile tehnologice ale celor mai multe companii medii şi mici, partenerii din canalul de distribuţie constituie un element cheie al ecosistemului tehnic. Fujitsu recunoaşte această realitate prin dedicarea sa continuă faţă de programul SELECT Partner Program, iar aceste eforturi sunt validate prin ultimul raport Canalys.

Prin păstrarea coroanei de campion, Fujitsu demonstrează îmbunătăţiri permanente ale proceselor din cadrul canalului de distribuţie în sensul antrenării simplităţii şi uşurinţei modului de a face afaceri; firma a efectuat investiţii în profitabilitatea partenerilor şi în modelele de afaceri şi astfel şi-a subliniat dedicarea faţă de menţinerea sau creşterea cotei de venituri generată prin parteneri. Este al treilea an consecutiv când Fujitsu ocupă o poziţie de campion – o realizare descrisă de Canalys ca fiind “excepţională” de vreme ce necesită îmbunătăţiri anuale ale scorurilor înregistrate, precum şi alte creşteri ale investiţiilor în canalul de distribuţie.

Dobândirea statutului de campion necesită un model de afaceri care să genereze cea mai mare parte a veniturilor prin parteneri, sprijiniţi de o abordare a vânzărilor condusă de necesităţile canalului. Canalys a lăudat recenta mutare strategică Fujitsu de a trece la o strategie care să aibă partenerii la conducere într-un număr semnificativ de ţări EMEA, apreciind calitatea comunicării cu canalul şi a investiţiilor continue. Conform Canalys, o componentă de mare succes a ecosistemului este reprezentată de evenimentele de training tehnologic aprofundat TechCommunity. În plus, vendorii au clasat Fujitsu foarte sus pentru suportul tehnic furnizat canalului de distribuţie şi pentru uşurinţa de a face afaceri.

Fernanda Catarino, Head of Channel Business Development Europe la Fujitsu, comentează: “Ca firmă, Fujitsu a trecut prin schimbări semnificative în acest an, pe măsură ce a trecut la un model de afaceri în care canalul de distribuţie este pus pe primul plan în multe pieţe europene. Acest fapt a determinat crearea de multe oportunităţi noi de afaceri pentru partenerii noştri. Ei sunt cei care apar în faţă, îmbrăţişând primii tehnologiile noi şi furnizând valoare adăugată clienţilor. Am muncit mult ca să ne asigurăm că programul SELECT continuă să ofere suportul şi instruirea de care ai au nevoie pentru a cunoaşte succesul pe măsură ce îşi transformă propriile modele de afaceri. Pentru noi înseamnă enorm faptul că ne-au acordat scoruri atât de mari în zonele cheie ale suportului tehnic şi uşurinţei de a face afaceri.”

Alastair Edwards, Chief Analyst la Canalys, spune: “Campionii înregistrează cele mai mari scoruri de la parteneri şi cele mai mari creşteri anuale ale acestor scoruri, demonstrând investiţiile continue efectuate în antrenarea afacerilor prin intermediul şi cu partenerii. În calitatea sa de Campion, Fujitsu generează cea mai mare parte a veniturilor prin parteneri, fiind sprijinită în mod crucial de o abordare de vânzări în care canalul are întâietate, în loc să fie un mijloc neutru, Această abordare se reflectă în importanţa acordată funcţiilor manageriale din canalul de vânzare şi culturilor organizaţionale interne care recunosc valoarea partenerilor pentru succesul vendorului.”

Fujitsu se axează pe furnizarea de valoare de afaceri şi socială prin crearea de soluţii şi servicii care aliniază oamenii, informaţiile şi infrastructura, iar canalul de distribuţie joacă un rol crucial în furnizarea acestei viziuni. Contribuţiile valoroase ale partenerilor din programul SELECT Partners sunt recunoscute în cadrul festivităţii anuale Innovation Awards, care se ţine în fiecare lună noiembrie în timpul Forumului Fujitsu de la Munchen. Premiile îi recompensează pe cei care întruchipează spiritul de co-creaţie şi care dau viaţă viziunii Fujitsu, cum este cazul, de exemplu, cu câştigătorul din acest an, Elbex Technologies, pentru proiectul Intelligent Video Monitoring Project.