NEW TECHNOLOGY — January 20, 2020 at 8:45 am

Xerox România automatizează procesele interne folosind roboți RPA de la MissionCritical

by

rpXerox România a automatizat procesul de raportare a vânzărilor prin intermediul distribuitorilor, folosind un robot software construit pe tehnologia proprietară RPA a MissionCritical. Inițial, raportarea implica zile întregi de procesare manuală a datelor din multiple surse, întârziind luarea deciziilor și afectând agilitatea companiei într-un mediu tot mai concurențial. În urma automatizării, acest proces durează acum doar 3 minute, echipa managerială a Xerox având acces instant la o imagine fidelă a business-ului la nivel național și la informații precise, pe care să-și poată baza procesul decizional.

„Provocarea principală a soluțiilor RPA este cea a promisiunii inițiale: reducerea de costuri. Modelul tradițional existent presupune o investitie costisitoare financiar, în resurse umane și tehnologice ce amână recuperarea investiției peste câțiva ani. În schimb, așteptările companiilor de a putea automatiza procese se încadrează mai degraba într-o perioada de zile sau saptamani, cu rezultate palpabile, măsurate în timpi reduși de execuție și costuri semnificativ micșorate. Proiectul de automatizare de la Xerox România a fost livrat de MisisonCritical în mai puțin de două săptămâni incluzând aici maparea specificațiilor, dezvoltarea robotului și testarea cu date reale, reducând în final, timpul de execuție de la 3 zile la 3 minute”, a menționat Mario Popescu, CEO MissionCritical.

„Robotul livrat de MissionCritical ne-a economisit timp și resurse, permițând întregii echipe să se concentreze pe procesele care aduc valoare – relaționarea strânsă cu partenerii și construirea de produse și servicii cu valoare adăugată. Automatizarea este parte din ADN-ul Xerox care deja implementează și în România prin partenerii proprii soluțiile de automatizare de documente Xerox DocuShare ECM. Enterprise Content Management și Robotic Processing Automation sunt tehnologii complementare, astfel încât urmărim să extindem colaborarea cu MissionCritical pentru a crește flexibilitatea, scalabilitatea și valoarea în timp a soluțiilor implementate la clienții noștri”, a adăugat Cristian Berea, Channels Director la Xerox România.