Aplicatii — May 11, 2020 at 6:18 pm

Magazin online ca aplicație mobilă

by

image_1În ultima vreme, comerțul a fost tot mai mult împins în zona online, determinând multe companii să treacă la următorul pas în digitalizare. În acest sens, platforma FamShop a lansat magazinul virtual ca aplicație mobilă, aceasta fiind integrată simultan cu magazine online web, curieri, sisteme de trimitere SMS și ERP-uri. Aplicațiile mobile reprezintă următorul pas în comerțul online și întrețin legătura între comerciant și clienții săi.

O aplicație mobilă reprezintă un punct de vânzare separat și aduce o experiență inedită pentru clienții finali care achiziționează prin aplicația mobilă. Principalul avantaj al aplicației este poziția permanentă pe ecranul telefonului, ceea ce oferă sentimentul de apropiere cu comerciantul. Aplicația mobilă aduce după sine și educarea consumatorilor finali, mulți dintre aceștia interacționând mult mai ușor și mai intuitiv cu modul de plasare al comenzii.

Platforma ce sincronizează simultan magazin online, curieri, sisteme SMS, ERP, aplicație mobilă
Integrarea între sisteme diferite devine din ce în ce mai complexă atunci când numărul acestora crește și se dorește sincronizare în timp real, lucru ce necesită expertiză, multe ore de research și de dezvoltare. Pe lângă experiența în automatizare, platforma FamShop vine în ajutorul comercianților cu o soluție fiabilă și completă, care le poate ingloba propria aplicație mobilă ca magazin online. Aplicația demonstrativă FamShop este regasită în magazinul de aplicații și poate fi testată de doritori.

Automatizarea este viitorul
În zilele noastre, atenția se îndreaptă către digitalizare și automatizare, fiind unica soluție a companiilor de a scala fluxurile de lucru, atât în online cât și în offline. Platforma FamShop desfășoară în prezent o campanie de conștientizare a importanței automatizării și vine în ajutorul companiilor care se conving că pot face lucrurile mai eficient decât în prezent. Platforma FamShop investește, deasemenea, în dezvoltare, lucru pentru care anul trecuta lansat ShopbyVoice, un modul de interacțiune vocală complexă în magazinele online.
Citiți și:

Cum optimizezi livrările curierilor

RPA în comerțul online – arta subtilă a automatizării