Enterprise Software — July 2, 2020 at 11:44 am

Monitorizarea statutului fiscal al partenerilor de afaceri

by

Epidemic infectious disease outbreak with person analyzing virus strain and worldwide situation. SARS-CoV-2 pathogen causing coronavirus covid-19 pandemic disrupting social and economic lifeÎn contextul în care pandemia de coronavirus impactează în continuare economiile locale și internaționale, SmartBill lansează, în parteneriat cu Termene.ro, serviciul de monitorizare zilnică a statutului fiscal al partenerilor.

Practic, managerii vor fi notificați în fiecare zi dacă una dintre firmele ce le este fie client fie furnizor trece prin momente mai puțin plăcute, ce le pot pune în pericol bunul mers al afacerii. În acest fel vor putea lua cele mai bune decizii, încă de la începutul impasului și nu când este deja prea târziu.

Câteva dintre modificările ce vor genera notificări sunt:

  • Depunerea dosarului de faliment
  • Modificarea cuantumului unei datorii către ANAF
  • Obținerea certificatului pentru situații de urgență
  • Schimbarea activului fiscal (inactivarea firmei)
  • Schimbarea statusului TVA (dacă se trece de la plătitor la neplătitor de TVA)

Lista de monitorizare poate conține până la 20 de parteneri, ce pot fi adăugați automat (primii 20 cei mai importanți, în ordinea descrescătoare a valorilor tranzacțiilor) sau manual. Lista poate fi, de asemenea, modificată în orice moment, indiferent de metoda de introducere aleasă inițial.

Serviciul este disponibil pentru toți utilizatorii soluțiilor SmartBill și este gratuit până pe 30 septembrie. Ulterior, costul lunar va porni de la 3 euro, în funcție de numărul de parteneri incluși în lista de monitorizare.

 

Citiți și:

Acces public la SmartBill CONTA