Enterprise Software, Financiar-Bancar — July 30, 2020 at 1:42 pm

INFORM LYKOS lansează serviciul de digital onboarding în România

by

INFORM LYKOS (membru al AUSTRIACARD HOLDINGS) anunţă lansarea serviciului de înregistrare digitală a clienților, ce facilitează o contractare rapidă şi personalizată a produselor și serviciilor în mediul online. Digitalizarea și automatizarea procesului de activare a conturilor noi este de o importanță crucială pentru companiile din domeniul bancar, telecomunicații, asigurări, utilități și vânzare cu amănuntul, deoarece facilitează înregistrarea la distanță a noilor clienți pentru utilizarea serviciilor lor.

Businessman Shaking Hands In Front Of MalletBanca Națională a Greciei, în colaborare cu INFORM LYKOS, a devenit prima bancă de pe piața elenă care a lansat procesul de inregistrare digitală cu certificate calificate pentru clienți cu producerea de certificate calificate de semnătura electronică (QES), în conformitate cu procesele eIDAS, precum și în linie cu reglementările locale ANCOM (EETT), directivele AML și cerinţele Băncii Centrale a Greciei.

Banca Naţională a Greciei, ca parte a strategiei sale continue de transformare digitală, a anunțat noul serviciu inovator de onboarding digital ce are loc prin intermediul aplicației mobile, şi este primul de acest fel introdus pe piața elenă ce oferă un serviciu complet cu semnatură electronică certificată (QES) încorporată. INFORM LYKOS ca şi partener, loial principiilor sale în ceea ce privește furnizarea de servicii avansate din punct de vedere tehnologic, este un pionier în soluții specializate de transformare digitală și soluții bancare digitale.

Aplicația mobilă de înregistrare digitală este, disponibilă şi pentru cetățenii greci care trăiesc în alte țări și oferă posibilitatea de a crea un nou cont bancar de pe un telefon mobil, fără a fi nevoie de o vizită în sucursală. Mai precis, prin aplicația NBG Mobile Banking, fiecare cetățean poate deschide un cont de economii, emite un card de debit (Debit VISA sau Debit MasterCard) și poate obține credenţiale pentru i-bank Internet & Mobile Banking.

Procesul se desfășoară în totalitate prin intermediul smartphone-ului: verificarea identității utilizatorului se face prin intermediul unei video-conferințe live cu un agent certificat INFORM LYKOS, iar la final contractul este semnat cu semnătură digitală certificată (QES). Toate măsurile de securitate şi conformitate sunt luate în timp real în cursul procesului de înregistrare care durează câteva minute, fără a afecta deloc experiența unică oferită clienților.

Kostas Fiakas, Chief Strategy Officer, INFORM, a declarat: „Suntem foarte încântați de competenţa dezvoltată în cadrul grupului INFORM privind oferirea de soluţii complete de înregistrare digitală pentru clienţi și de servicii relevante de consultanță pe reglementări. Credem că suntem un partener cu valoare adăugată pentru clienții noștri, companii, care doresc să îşi ofere digital produsele și serviciile, într-un mod rapid și sigur, astfel  încât clienții lor să nu mai fie nevoiti sa viziteze un magazin local sau o sucursala pentru obţinerea acestora. Îmbunătățim continuu experienţa clienților în folosirea soluțiilor de înregistrare digitală pentru a răspunde celor mai exigente așteptări! “