COMUNICATE — August 27, 2020 at 11:44 am

Kaspersky este premiat cu Red Dot Award 2020

by

red dotBrandul Kaspersky a primit Red Dot Award, pentru secțiunea Brand & Communication Design 2020, care premiază cele mai bune branduri și lucrări creative ale anului. Convingând juriul de la Red Dot, compania globală de securitate cibernetică a dovedit că acordă o importanță deosebită designului, alături de un management integrat al mărcii.

În 2020, un număr de 6.992 de proiecte creative și brand-uri din 50 de țări au intrat în competiția Red Dot. Cu scopul de a selecta și premia brandurile care au demonstrat cea mai bună inițiativă în “căutarea unui design creativ”, cei 24 de jurați internaționali au evaluat participanții cu o atenție deosebită în ceea ce privește conceptul, ideea și impactul brandurilor. În final, cei care i-au convins pe experți că design-ul lor este unul înalt calitativ, dând totodată dovadă de creativitate, au primit o distincție.

“Suntem bucuroși și mândri să ne aflăm printre câștigătorii unuia dintre cele mai respectate concursuri de design din lume. Faptul că brand-ul nostru, Kaspersky, a fost premiat la categoria Brands & Communication Design la un an după rebranding, este o recunoaștere importantă a ceea ce compania a făcut până acum și continuă să facă. Kaspersky și-a modificat foarte mult atât identitatea vizuală, cât și modul de comunicare, toate aceste schimbări reflectând evoluția de la focusul de business al companiei în ceea ce privește securitatea cibernetică, către conceptul mai larg, de imunitate cibernetică, precum și noua noastră misiune – construirea unei lumi mai sigure”, spune Andrew Winton, Vice President, Marketing, la Kaspersky.

Kaspersky a trecut prin procesul de rebranding în Iunie 2019, când a introdus un nou logo și o nouă identitate vizuală, abordând totodată o nouă filozofie a securității digitale, pentru un viitor mai sigur. Noul brand reflectă viziunea companiei asupra viitorului și abordarea sa când vine vorba de afaceri. Kaspersky trece acum dincolo de laboratorul anti-virus și devine un lider tehnologic, cu un portofoliu avansat și cuprinzător de soluții și servicii de securitate.

Noul brand al Kaspersky a mai fost recunoscut anterior, în 2019, atunci când a primit premiul Brand of the Year în categoria Anti-virus Software, la World Branding Awards.

Nu este prima dată, însă, când brand-ul Kaspersky câștigă premiul Red Dot – în 2017, platforma lor online, interactivă, Earth 2050, care oferea o imagine futuristă despre cum va arăta lumea peste 30 de ani, a primit premiul Red Dot Best of the Best. În 2015, site-ul de e-learning interactiv, One Dollar Lesson, care demonstra principiile de bază ale securității online, folosind exemplul unei călătorii virtuale de un dolar, a obținut premiul Red Dot în categoria Communication Design/Website.

Lucrările câștigătoare de la Red Dot Awards 2020 vor fi puse la dispoziția publicului, online, pe site-ul Red Dot, începând cu luna octombrie 2020. Anuarul international Brands & Communication Design 2020/2021 va fi lansat în noiembrie 2020. În plus, brand-ul Kaspersky va fi prezentat în diverse expoziții, oferind tuturor celor interesați posibilitatea de a vedea calitatea mărcii.

Aflați mai multe informații despre brandul Kaspersky aici.