Business — September 17, 2020 at 5:17 pm

Alianță pentru accelerarea hiperautomatizării organizațiilor

by

EY anunță alianța încheiată între UiPath, unul dintre principalii furnizori de software pentru automatizarea proceselor (Robotic Process Automation), și Ernst & Young LLP (EY US), cu scopul de a susține creșterea gradului de adoptare a tehnologiei de automatizare în cadrul organizațiilor. Alianța a fost încheiată, de asemenea, cu firmele membre ale EY din România și India, avându-se în vedere extinderea ulterioară a parteneriatului la nivel global.

Digital transformation technology strategy, digitization and digitalization of business processes and data, optimize and automate operations, customer service management, internet and cloud computingAlianța EY-UiPath integrează expertiza celor două companii într-o ofertă comună care cuprinde definirea strategiei de automatizare inteligentă, elaborarea de modele operaționale de automatizare, identificarea zonelor cu potențial de automatizare și implementarea soluțiilor dezvoltate, precum și asigurarea asistenței operaționale pentru automatizările implementate.  Prin valorificarea acestor capacități integrate, organizațiile pot adopta într-un mod eficient tehnologiile de automatizare, având la dispoziție resurse extinse atât din sfera de business, cât și din tehnologie pentru o abordare unitară care accelerează obținerea beneficiilor.

Platforma de hiperautomatizare a UiPath și metodologia de implementare dezvoltată de EY, care cuprinde soluții standard pentru diverse industrii sau arii de business, pot ajuta companiile să deruleze cu succes o implementare la scara mare. Mai mult, prin această alianță a partenerilor de business și tehnologie, companiile pot avansa în transformarea proceselor la nivel global.

Potrivit unui studiu recent realizat de Gartner, se estimează că 69% dintre activitățile de rutină realizate în prezent de manageri vor fi complet automatizate până în 2024.  Această creștere spectaculoasă a adoptării RPA și a tehnologiilor din sfera inteligenței artificiale, cum ar fi învățarea mecanică (Machine Learning), agenții virtuali (chatbots), procesarea limbajului natural (Natural Language Processing) și analiza automată a imaginilor, ajută companiile să acceseze noi niveluri de eficiență și eficacitate și încurajează transformarea digitală.

Într-un moment în care organizațiile își regândesc viitorul în contextul crizei globale provocate de pandemia COVID-19, s-a putut observa o rezistență crescută a celor care s-au bazat pe forța de muncă digitală pentru a răspunde provocărilor ce au afectat angajații într-un interval de timp foarte scurt. În acest context, implementând platforma de automatizare a UiPath, echipele EY vor ajuta companiile să creeze o forță de muncă digitală bazată pe integrarea diverselor tehnologii de automatizare, nu numai pentru a-și desfășura activitățile diferit – adică mai bine, mai rapid și cu costuri mai mici –  ci și pentru a face lucruri diferite, pentru a răspunde noilor cerințe de piață.

EY este unul dintre principalii furnizori ai unei game extinse de servicii de consultanță în automatizarea inteligentă (IA), oferind servicii de asistență în definirea strategiei și implementarea automatizării inteligente la nivel global. Datorită cunoașterii profunde a industriilor și a proceselor financiare și operaționale, EY vine în sprijinul clienților săi cu soluții care să genereze valoare pe termen lung.

Alianța globală cu UiPath reprezintă cea mai importantă etapă a parteneriatului început încă din 2016 cu EY România.

Aurelia Costache, liderul departamentului de Consultanță al EY România și lider al soluțiilor de automatizare inteligentă la nivel regional (CESA), declară, în legătură cu recenta alianță: „Această alianță este o realizare importantă deoarece ne permite să gândim și să dezvoltăm soluții avansate pentru clienții noștri, folosindu-ne eficient de resursele fiecărei părți. Am crezut în potențialul UiPath de a revoluționa piața cu tehnologia lor de automatizare și am investit în dezvoltarea competențelor în cadrul echipei noastre, încă din 2016. În prezent, avem o echipă extinsă, cu o experiență de 5 ani în implementări de proiecte de automatizare cu UiPath, la nivel global. Pot spune că buna colaborare ne-a câștigat încrederea clienților în faptul că facem o echipă puternică, ce îi ajută să îşi atingă obiectivele. Ne propunem să continuăm eforturile de a ne sprijini clienții în implementări și, de asemenea, de a derula inițiative de educare a pieței privind tehnologiile de automatizare. Anul acesta organizăm, de exemplu, cea de a 5-a ediție a conferinței anuale de Intelligent Automation, pe 7 şi 8 octombrie, alături de UiPath și alți parteneri.”

Eddie O’Brien, prim vicepreședinte pentru Operațiuni și Parteneri în cadrul UiPath, a declarat: „Dezvoltarea automatizării pentru a ajuta organizațiile să devină mai rapide și mai agile reprezintă nucleul brandului nostru. Colaborarea dintre platforma noastră de hiperautomatizare și EY ne permite să ne îmbunătățim ofertele către clienți prin îmbinarea strategiei și serviciilor de implementare în domeniul automatizării inteligente cu soluțiile noastre consacrate, de top. Împreună, sporim valoarea RPA și a automatizării inteligente în toate sectoarele economice și ajutăm companiile să recunoască puterea și beneficiile integrării hiperautomatizării.”

Jeff Aldridge, lider al soluţiilor de automatizare inteligentă în EY America: „Automatizarea este un element esențial în încurajarea transformării digitale și în menținerea relevanței într-un mediu tot mai competitiv. Având în vedere că suntem unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de implementare UiPath și cel mai mare client UiPath, prin utilizarea platformei UiPath pe plan intern, avem convingerea că ne aliem cu un lider reputat și de încredere în domeniul RPA. În toate sectoarele economice, companiile pot valorifica colaborarea dintre EY și UiPath pentru a-și implementa programele de automatizare la nivelul adecvat și pentru a beneficia de reducerea costurilor operaționale, de o mai bună eficacitate a proceselor și de un grad mai mare de loialitate din partea clienților și angajaților.”

Pentru mai multe informații, vizitați ey.com/en_gl/alliances.