Transport/Travel — October 22, 2020 at 3:23 pm

OKI sprijină industria hotelieră pentru ghidarea clienților în pandemie

by

okiDupă multe săptămâni descurajante de închidere și sute de mii de anulări ale vacanțelor, deoarece avioanele au fost suspendate și hotelurile închise, călătorii dornici vor fi încântați că sectorul turismului revine încet la viață. Hotelurile de pe continent încep să-i întâmpine pe oaspeți. Sunt știri liniștitoare pentru sectorul ospitalității, dar operatorii hotelieri trebuie să protejeze personalul și oaspeții, asigurând în același timp o experiență plăcută pe fondul restricțiilor care rămân în vigoare.

Rezervările de ultim moment se acumulează foarte repede, deoarece oamenii încearcă să se aventureze mai departe, urmărind o schimbare de peisaj și de mentalitate după săptămâni de lockdown. Hotelurile vor trebui să se asigure că comunică în mod eficient măsuri de distanțare socială, precum și modificări ale serviciului obișnuit care au rezultat în urma pandemiei. Intotdeauna misiunea sectorului hotelier a fost de a oferi experiențe plăcute și memorabile, iar acest lucru contează acum mai mult decât oricând pentru a reconstrui încrederea clienților, deoarece întreprinderile încep să revină după luni de închidere.

Comunicarea clară și eficientă prin semnalizare va fi esențială pentru a asigura că oaspeții respectă instrucțiunile oficiale ale guvernului în timpul șederii. Aceste orientări ar putea include cerințe pentru a practica distanțarea socială; limitarea numărului de personal și de oaspeți în zonele comune, cum ar fi la recepție, restaurante, baruri și săli de ședințe, dar și orientări de sănătate și siguranță în toalete.

Social_Distancing_Floor_GraphicsPosibilitatea de a crea cu ușurință semnalizare internă și la cerere va permite hotelurilor să preia controlul asupra brandingului, mesajelor și proiectării comunicărilor lor vizuale pentru a proteja și informa oaspeții fără a le afecta sederea.

Cu acces la imprimantele potrivite disponibile în interior, operatorii de hoteluri pot adapta rapid semnalizarea care comunică îndrumarea oficială Covid-19, cu stres, timp și costuri minime. Posibilitatea de a modifica garanția tipărită la cerere ajută, de asemenea, la satisfacerea așteptărilor oaspeților în ceea ce privește personalizarea, cum ar fi utilizarea numelor și limbilor materne ale clienților pentru manșoanele pentru chei și garanțiile plasate în camerele lor, cum ar fi meniurile pentru room service, umerașele pentru uși și notificările.

Restaurantele și barurile din incintă vor fi afectate de măsurile de distanțare socială și de cerințele regulate de curățare. Meniurile și covoarele impermeabile pot fi sterilizate după fiecare utilizare, iar codurile QR pot fi imprimate pe autocolante și fluturași rezistente la apă, care pot fi așezate pe mese pentru acces fără contact la meniurile de bar, restaurant și vinuri. Observațiile de menaj pot fi plasate în vestiare pentru a le da încredere că sunt curățate în mod regulat. Afișele de ferestre pot fi lipite pe ferestrele sălii de ședințe pentru a-i ghida pe oaspeți cu privire la restricția numărului de persoane permise într-o cameră, iar autocolantele de podea pot reaminti oaspeților să păstreze o distanță sigură. Toate acestea și multe altele pot fi ușor tipărite și implementate intern, permițând hotelurilor să adere rapid la orientările guvernamentale în schimbare.

Găzduirea de evenimente private este o oportunitate de a accesa venituri suplimentare pentru multe hoteluri. Imprimarea internă și la cerere va ajuta hotelurile să reducă costurile de imprimare atunci când vine vorba de furnizarea de brățări, semnalizare direcțională și decorațiuni pentru evenimente, cum ar fi standuri de bannere, afișe și pliante. Notificările de distanțare socială și autocolantele de podea vor fi esențiale, iar posibilitatea de a le tipări la cerere va ajuta hotelurile să personalizeze evenimentele rapid, ușor și rentabil.

OKI Europe recunoaște provocarea cu care se confruntă hotelurile atunci când încurajează distanțarea socială și colaborează cu Floralabels pentru a oferi suporturi și lucrări de distanțare sociale gratuite pentru a crea autocolante de podea autoadezive care pot fi tipărite rapid și ușor de pe o imprimantă color A3, cum ar fi OKI C800 Serie. Design-urile gratuite includ un cerc de podea autoadeziv (285 x 285mm) și bannere de podea dreptunghiulare în două dimensiuni (215 x 900mm și 297 x 1.320 mm) cu diverse opțiuni de mesagerie.

Ideală pentru hoteluri, restaurante și alte companii de ospitalitate, seria C800 dezvoltată de OKI este perfectă pentru imprimarea internă. Această imprimantă compactă este proiectată pentru a ocupa o amprentă minimă în spatele biroului și va furniza totul, de la umerașe de ușă și plăcuțe, până la bannere suspendate și autonome de 1,3 metri, afișe, autocolante pentru pardoseală și ferestre, precum și meniuri impermeabile care pot fi igienizate după fiecare utilizare și multe altele.

Seria C800 poate gestiona o gamă largă de dimensiuni și tipuri de suporturi, inclusiv suporturi rezistente la apă și pre-tăiate. Imprimarea internă cu seria C800 va ajuta la reducerea costurilor și la eliminarea timpilor de livrare. Hotelurile pot îmbunătăți satisfacția clienților și pot genera venituri suplimentare care susțin evenimente la fața locului, oferind o experiență personalizată producând materiale pentru evenimente de unică folosință la cerere.