IT Efficiency / Sustainability — November 6, 2020 at 7:06 pm

Ema, un ecosistem digital ce automatizează procesele de HR

by

Carrefour România lansează un ecosistem digital ce integrează prima interfață de chatbot de recrutare de pe piața din România. Acest nou sistem revoluționează procesul de recrutare și automatizează interacțiunea cu angajații și cu candidații.

Carrefour România lansează Ema, un ecosistem digital care automatizează procesele de HRIntegrată atât intern, cât și extern, printr-o interfață simplă, curată, robustă și intuitivă, Ema este un ecosistem digital care automatizează procesele de resurse umane.

Prin interfața externă activă pe pagina de Cariere a site-ului Carrefour (www.carrefour.ro/cariere), Ema ghidează candidații și îi acompaniază pas cu pas pentru a ajunge cât mai rapid și mai simplu la job-ul dorit, printr-o conversație personalizată, prietenoasă și intuitivă, respectând toate normele GDPR. Candidații au posibilitatea de a aplica pentru orice magazin în care există o poziție vacantă, alegând orașul și tipul job-ului căutat. Odată înregistrată aplicația, profilul candidatului ajunge direct la managerul recrutor, interviul poate fi confirmat instantaneu, iar atât candidații, cât și managerii, sunt informați prin SMS în momentele importante ale procesului de recrutare.

Interfața internă este integrată în aplicațiile interne ale companiei și este ușor de accesat de pe orice dispozitiv cu conexiune la internet. Prin recunoașterea automată a utilizatorului și parolei aferente din organizație, Ema poate reda alte două interfețe diferite, în funcție de tipul de poziție pe care îl ocupă angajatul.

Prima, care automatizează procesul de recrutare și angajare, este dedicată managerilor recrutori și echipei de resurse umane, fiind integrată cu pagina de Cariere a website-ului Carrefour. Aceasta aduce beneficii imense de timp și eficiență managerilor din cele peste 360 de magazine Carrefour din întreaga țară, avantaje-cheie acum și pentru planurile de viitor ale organizației.

Cea de-a doua este accesibilă tuturor colegilor din companie care dețin un utilizator Carrefour intern. Pentru aceștia, Ema știe să răspundă, imediat și la orice oră, la cele mai frecvente întrebări legate de adeverințe, concedii, asigurare de sănătate sau alte informații legate de pachetul de compensații și beneficii, mobilitate, politici și procese diverse de resurse umane. În funcție de întrebările primite, Ema este permanent instruită și actualizată de echipa de proiect pentru a răspunde singură, cât mai corect și pentru o categorie cât mai variată de întrebări, fără să fie nevoie să direcționeze utilizatorul către un coleg din resurse umane.

Din luna noiembrie, Carrefour România invită candidații pe secțiunea de Cariere a site-ului Carrefour pentru a face cunoștință cu Ema.