COMUNICATE — November 6, 2020 at 7:29 pm

Tremend aniversează 15 ani

by

Compania de dezvoltare de software continuă trendul ascendent și estimează o cifră de afaceri de 20 de milioane de Euro la finalul anului, o creștere cu 32% față de 2019.

Cu clienți în 20 de țări pe 4 continente și cu peste 700 de proiecte de anvergură lansate în sectoare precum financiar, telecom, auto sau retail, Tremend și-a consolidat poziția printre cei mai puternici jucători din regiune. La baza acesteia stau relațiile de lungă durată cu clienții și parteneriatele încheiate cu liderii din industrie precum Microsoft, Salesforce sau Mastercard. Totodată, investițiile în R&D și dezvoltarea de soluții inovatoare încep să aducă rezultate, iar direcția va fi susținută și pe viitor în domenii precum Cloud, inteligența artificială (AI) și Customer Experience.

Astfel, pentru sectoarele orientate către digitalizare, compania a lansat platforme competitive precum TORP, soluția de înrolare digitală cu aplicabilitate în domeniile financiar, telecom, educație, sănătate și ObservED, care înlocuiește un supervizor în timpul examenelor scrise, bazându-se pe datele biometrice ale participanților. Totodată, echipa de specialiști software ai Tremend lucrează la dezvoltarea proiectului de cercetare HumanoID. Acesta folosește inteligența artificială pentru verificarea și validarea posesorului unui act de identitate prin compararea fotografiei din actul de identitate cu cea a persoanei care îl deține, cu rol în aplicațiile de onboarding digital. Un alt proiect cercetare în care este implicată compania, alături de Universitatea Politehnica București și Universitatea din București, este Graphomaly, aplicația pentru detectarea, tot prin inteligența artificială, a anomaliilor din tranzacțiile financiare.

Marius Hanganu și Ioan-Cocan, fondatori Tremend
Marius Hanganu și Ioan-Cocan, fondatori Tremend

În următoarea perioadă, accentul va fi pus pe extinderea business-ului la nivel internațional în SUA, Marea Britanie și Germania. Focusul tot mai puternic va fi pe specializarea în domenii precum Financial Services, Public Services, Retail & Consumer, Telecom, Chip Design Verification și Semiconductors, astfel încât soluțiile și produsele dezvoltate pe baza tehnologiilor emergente să fie personalizate, în cel mai scurt timp, în funcție de nevoile clienților. Tremend devine astfel nu numai un jucător tehnologic, ci un consultant cu expertiză în mai multe industrii.

De asemenea, compania își va concentra eforturile pe creșterea în domenii precum Customer Experience (CX), Cloud și AI, pe soluții care folosesc Magento și Salesforce, dar și pe dezvoltarea de framework-uri pentru aplicații reutilizabile, folosind metodologii Agile.