Foto-Video-Audio — November 20, 2020 at 1:25 pm

ASBIS aduce în România colecția aniversară Bang & Olufsen Gold Collection

by

Bang & Olufsen prezintă Golden Collection – o nouă gamă de culori cu accente de lux, pentru cele mai bine vândute și mai longevive produse ale producătorului de echipamente audio și video danez.

Imagine1În țara noastră, Golden Collection va fi disponibilă începând din luna noiembrie 2020, luna aniversară oficială, prin intermediul ASBIS, unic distribuitor oficial Bang & Olufsen pentru România. Compania de IT este, încă din luna mai, partener de distribuție pentru Bang & Olufsen în regiunea Central și Est Europeană și pentru țările din Comunitatea Statelor Independente (cu excepția Rusiei). Ideea care a stat la baza parteneriatului a fost aceea de extinderea regională a prezenței mărcii daneze, în magazine monobrand, dar mai ales în rețelele specializate de produse electro-IT, în an aniversar.

Produsele Bang & Olufsen din Golden Collection vor fi, astfel, disponibile în magazinele și rețelele partenere ASBIS –  Altex, AVstore, eMAG și Media Galaxy – alăturându-se celorlalte produse din portofoliul companiei daneze.

Golden Collection sărbătorește amintirile create împreună cu familia și prietenii, acum, când toată lumea petrece mai mult timp acasă. De la designul modern al legendarei boxe Beoplay A9, până la difuzorul emblematic Bang & Olufsen – Beolab 90, produsele din colecția aniversară sunt reinventate cu ajutorul culorilor și materialelor asociate cu căldura, inspirând perenitate: aluminiu și nuanțe aurii, materiale textile cu tonuri pământii, piele fină de culoarea nisipului, lemn de stejar și marmură de Carrara.

„Apreciem foarte mult legăturile emoționale puternice, pe care clienții le au cu produsele Bang & Olufsen, la fel ca în cazul unei piese de mobilier foarte iubite. Aceste conexiuni devin amintiri care trec proba timpului. Așadar, Golden Collection sărbătorește nu numai angajamentul nostru față de artizanat și longevitate în design, ci și istoria noastră de 95 de ani în crearea unor amintiri împreună cu clienții noștri”, spune Gavin Ivester, Vicepreședintele Diviziei de Design Bang & Olufsen.

Golden Collection este alcătuită din nouă produse, fiecare devenind, astfel, un element esențial al portofoliului de produse Bang & Olufsen:
• Beosound Balance (2500 EUR) are detalii din aluminiu, în nuanțe aurii, material alb împletit și o bază elegantă din marmură de Carrara – prima oară când Bang & Olufsen folosește acest tip de marmură. Natura organică a marmurei face să nu mai existe două difuzoare identice, adăugând, astfel, o notă suplimentară de exclusivitate unui produs deja uimitor.
• Beoplay A9 (2750 EUR), un difuzor wireless considerat a fi o piesă de mobilier de către designeri, are un inel din aluminiu auriu, picioare din stejar deschis și este acoperit cu o țesătură de culoarea nisipului, realizată de producătorul danez de textile Kvadrat.
• Beosound 2 (2000 EUR), cunoscut pentru forma sa conică unică, dar și pentru dispersia puternică a sunetului la 360 de grade, are un corp din aluminiu dublu anodizat, auriu, produs la fabrica de aluminiu Bang & Olufsen din Struer, Danemarca.
• Beovision Harmony (de la 19500 EUR), televizorul premium Bang & Olufsen, cunoscut pentru modalitatea de deschidere magică, are un nou centru de sunet din aluminiu cu nuanțe aurii, un suport pentru podea asortat și un capac pentru difuzor, realizat manual din aluminiu și furnir de stejar deschis. Beovision Harmony vine cu o telecomandă Beoremote One, realizată dintr-o singură bucată de aluminiu auriu.
• Difuzoarele active de ultimă generație de la Bang & Olufsen, Beolab 50 (de la 30000 EUR) și Beolab 90 (de la 75000 EUR), au detalii din aluminiu în nuanțe aurii, materiale textile calde de culoarea nisipului și accente de stejar ușor, lucrate manual.
• Clienții pot achizițona, prin Golden Collection, premiatul Beosound A1 2nd Generation (250 EUR), care are un grilaj din aluminiu, cu nuanțe aurii perlate, o curea din piele naturală și o etichetă din aluminiu care afișează sigla Bang & Olufsen.
• Pentru experiențe de audiție personale, consumatorii se pot bucura de Beoplay H95 (800 EUR), de căștile emblematice ale mărcii, sau de Beoplay E8 3rd generation (350 EUR), cele mai bine vândute căști wireless din noua gamă de culori luxoase. Beoplay H95 are cupele pentru urechi acoperite cu piele de culoarea nisipului și interfața cu utilizatorul din aluminiu cu nuanțe aurii. Beoplay E8 vin într-o carcasă de încărcare wireless învelită în piele asortată, cu detalii elegante din aluminiu cu nuanțe aurii.