COMUNICATE — February 25, 2021 at 3:12 pm

Kaspersky s-a clasat pe primul loc în Canalys Channel Satisfaction Benchmark pentru al doilea an

by

Pentru al doilea an consecutiv, Kaspersky s-a clasat pe locul întâi pentru calitatea programului său de parteneri în Canalys Worldwide Vendor Benchmark. Compania a obținut cel mai mare rating global de 87,8%. În ceea ce privește standardul de calitate, Kaspersky a depășit din nou toți furnizorii din clasament pentru a fi numit cel mai bun furnizor de securitate cibernetică în funcție de satisfacția partenerilor.

indexCanalys este o firmă de analiști independenți de renume mondial. Canalys Worldwide Vendor Benchmark oferă un reper partenerilor de distribuție atunci când aceștia își selectează furnizori dintr-o serie de sectoare, inclusiv din domeniul securității cibernetice. Standardul de referință este o comparație obiectivă a programelor partenerilor din industrie, măsurând performanța furnizorilor într-o serie de categorii cheie. Kaspersky a primit peste 679 de recenzii pentru programul său, o creștere de 588% în ultimele 12 luni.

Canalys a constatat la Kaspersky o îmbunătățire generală a performanțelor în ultimele 12 luni, compania obținând o creștere a scorului de 12% de la an la an. În clasamentul Canalys Worldwide Vendor Benchmark din 2020, Kaspersky a obținut cel mai mare scor în ceea ce privește disponibilitatea și furnizarea produselor (91,9%). Capacitatea companiei de a menține disponibilitatea produselor ridicată sub impactul blocajelor și restricțiilor cauzate de COVID-19 a devenit din ce în ce mai importantă în acest an. Kaspersky a fost, de asemenea, foarte apreciat pentru eficiența gestionării conturilor (90,1%) și ușurința de a face afaceri (89,4%).

Cea mai mare creștere a ratingului de la an la an s-a văzut în capacitatea Kaspersky de a gestiona conflictele de canal (+ 15,1%). În ultimul an, scorurile au crescut și pentru activitățile de marketing și generarea de clienți potențiali (+ 14,5%) dar și pentru eficacitatea abordării în gestionarea conturilor partenerilor (+ 13,8%).

„Desemnarea noastră, pentru al doilea an consecutiv, drept cel mai bun furnizor de securitate cibernetică la categoria Channel Satisfaction, reflectă investiția pe care am făcut-o în programul pentru parteneri Kaspersky United în ultimii doi ani. Știm că partenerii noștri au nevoie de sprijinul nostru pentru a-i ajuta să crească într-un mod profitabil și să genereze noi fluxuri de venituri. Prin urmare, programul nostru a evoluat pentru a le oferi instrumentele necesare. Canalys Worldwide Vendor Benchmark dă un plus de încredere partenerilor noștri în programul nostru și reflectă calitatea înaltă a serviciilor pe care aceștia le primesc în cadrul Kaspersky United”, spune Alexander Moiseev, Chief Business Officer, Kaspersky.

Programul Kaspersky United a fost fondat la începutul anului 2019 ca parte a misiunii companiei de a ajunge la noi parteneri și de a-i sprijini pe cei existenți cu beneficii mai mari. Kaspersky United îi ajută pe parteneri să-și monetizeze ariile de specialitate și să câștige mai multe beneficii prin colaborarea cu Kaspersky, precum și să obțină expertiză mai bogată, traininguri și oportunități de marketing.

Kaspersky a obținut și poziția de top în programele regionale de recunoaștere a canalelor Canalys. Compania a fost desemnată campioană pentru prima dată în Canalys APAC Channel Leadership Matrix din 2020, cu cel mai mare rating dintre toți furnizorii (rating global de 86,2%).
Același statut de campion a fost primit în EMEA, dar pentru al doilea an consecutiv (rating global 86,3%). Kaspersky a obținut, de asemenea, poziția numărul unu în Canalys EMEA Vendor Benchmark 2020, în care compania a primit ratingul maxim pentru disponibilitatea și aprovizionarea cu produse (91%) precum și pentru eficacitatea gestionării contului (89%).

În LATAM, Kaspersky a fost numit Campion în Channel Leadership Matrix, pe lângă faptul că a fost clasat pe locul 1 în Canalys LATAM Vendor Benchmark, 2020. Scorurile maxime au fost primite pentru disponibilitatea și furnizarea produselor (90,3%) și programele de acreditare și specializare (89,8%).

Pentru a vedea raportul Canalys Worldwide Vendor Benchmark, puteți accesa acest link. Mai multe informații despre Kaspersky United Partner Program și despre înregistrarea ca partener în cadrul programului sunt disponibile aici.