Bizpoint — March 14, 2021 at 8:30 pm

O nouă achiziţie în zona de securitate

by

McAFEE_logo_2017McAfee, unul din cei mai vechi producători de soluţii de securitate, a anunţat recent că-şi va vinde divizia enterprise către fondul de investiţii Symphony Technology Group în cadrul unei tranzacţii cash evaluate la 4 miliarde USD, pentru a se reorienta mai bine către sectorul consumer.

Tranzacţia care se va definitiva până la finele acestui an, va consemna separarea diviziei enterprise, care a atins vânzări de 1,3 miliarde USD în 2020, de divizia consumer a firmei McAfee la aproape cinci ani după reapariţia mărcii McAfee pe piaţă, ca urmare a unui proces de spin off de sub umbrela Intel, la adăpostul căreia intrase cu mai mulţi ani în urmă. În plus, ea vine la doar şase luni după ce McAfee a realizat o emisiune publică de acţiuni de peste 600 milioane USD.

300x250_JSConform McAfee, până la finalizarea achiziţiei, divizia enterprise va continua să opereze sub marca McAfee, în vreme ce echipele de conducere vor lucra cu STG la planurile de tranziţie. După asta, McAfee va continua să opereze cu acest nume în zona de consumer, în vreme ce divizia enterprie va primi o nouă marcă.

Mutarea a fost explicată de conducerea McAfee ca fiind determinată de dorinţa de a se concentra exclusiv pe protejarea consumatorilor din lumea întreagă şi pe tentativa ca McAfee să devină lider mondial în zona de securitate personală a consumatorilor.