COMUNICATE — May 17, 2021 at 6:55 pm

epay, partener global pentru serviciile digitale ale Revolut

by

thumbnail_1222965_720x460epay, un segment de afaceri al Euronet Worldwide, este în prezent partenerul global pentru produse digitale de tip gift card și prepaid pentru Revolut.

Noul parteneriat între Revolut și furnizorul de plăți cu servicii complete epay va opera în 36 de țări cu o integrare API în cele trei aplicații ale Revolut (Consumer, Business și Junior).

Odată cu lansarea din aprilie 2021, epay a început să furnizeze clienților Revolut din aceste țări acces la un conținut digital bine-cunoscut și variat, atât la nivel global cât și la nivel local, în categoriile alimentar, divertisment, lifestyle, gaming, sănătate și welness, home office și office, de la mărci precum Twitch, Ikea, Nintendo, Spotify Premium. Cu acest acces, clienții Revolut au posibilitatea de a cumpăra, a oferi cadou și a fi recompensați cu gift card-uri și conținut digital cu ușurință și în mod eficient, fără a părăsi aplicația Revolut. În plus față de țările din faza 1 în care s-a realizat lansarea în aprilie (inclusiv Marea Britanie și mare parte din Europa), alte țări și piețe importante vor urma rapid în următoarele luni, precum Statele Unite și Australia, precum și o extindere a implementării aplicației Business, care va începe în principal în Marea Britanie.

Extinderea Revolut pe o piață din categoria „marketplace”

Revolut este primul furnizor fintech din lume care oferă aceste servicii cu valoare adăugată atractive clienților săi, pe o scală atât de largă. Aceasta sprijină misiunea companiei, de a oferi prima aplicație financiară din lume de tip „one stop financial app” cu adevărat globală, cu o gamă de beneficii pentru toți clienții. Servicii digitale suplimentare, precum posibilitatea de a cumpăra și oferi cadou produse de tip gift card și prepaid de la mărcile preferate ale utilizatorilor direct din aplicație contribuie la realizarea acestei misiuni și la atragerea unor noi grupuri de clienți în aplicație, ceea ce înseamnă un grad mai mare de utilizare a aplicației mobile, beneficii mai mari pentru clienți și un grad mai mare de retenție a acestora.

„Clienții noștri sunt în principal mileniali și nativi digitali care se așteaptă ca o aplicație financiară să ofere servicii suplimentare atractive și o experiență a utilizatorului perfectă – pe care le oferim cu ajutorul integrării API flexibile a epay”, explică Maisum Dairkee, Product Owner la Revolut. „Integrarea API cu epay nu doar oferă acces la o gamă largă de conținut scalabil pentru a îndeplini toate necesităților la nivel local și global, oferă clienților o experiență perfectă și eficientă fără a părăsi aplicația”.

Parteneriat cu viziune și potențial

Parteneriatul se va extinde rapid. În plus față de cele 36 de țări care sunt planificate în prezent, serviciile de valoare adăugată ale epay vor face parte din propunerea Revolut standard pentru fiecare altă lansare internațională a Revolut din viitor. Categoriile existente vor fi extinse și mai mult. De exemplu, categoriile populare wellness, frumusețe, sănătate, fitness și fashion reprezintă interese ale ambelor companii și sunt considerate categorii de bază pentru dezvoltarea viitoare.

„Soluția tehnică și procesele noastre ne permit să oferim Revolut servicii cu valoare adăugată printr-un singur API ca furnizor de plăți cu servicii complete”, a declarat Kevin Caponecchi, Executive VP și CEO, epay, Software and EFT Asia Pacific Division. „Aceasta înseamnă că depășim rolul clasic de furnizor de gift card-uri și devenim mai mult un partener de infrastructură pentru o lansare globală. Dorim să ajutăm fintech-uri precum Revolut să ofere clienților lor conținutul exact la care se așteaptă sau pe care și l-au dorit întotdeauna. De asemenea, avem un portofoliu existent de peste 2000 de parteneri de marcă ce oferă produse de tip gift card și prepaid, modalități noi de conectare cu clienții lor prin deschiderea unor canale de vânzări digitale și mobile precum Revolut”.