NEWS — May 21, 2021 at 5:26 pm

Elgeka-Ferfelis își eficientizează activitatea agenților de vânzări cu HERMES SFA

by

Hermes SFADistribuitor exclusiv în Romania pentru diviziile de cosmetice și detergenți HENKEL, în canalul de comerț tradițional (TT), Elgeka-Ferfelis implementează cu succes HERMES Pre-Sales, cel mai performant sistem de Sales Force Automation (SFA) dezvoltat în România.

„Ne-am dorit o soluție SFA fiabilă și actualizată realității pieței în care activăm, care să acopere nevoile noastre specifice referitoare la discounturi și promoții complexe, un sistem care să ne ajute să îmbunătățim agilitatea și performanța echipei de vânzări și în același timp să crească și calitatea serviciilor oferite de către noi. Ne-am asigurat că TRANSART dispune de o echipă experimentată și numeroasă pe partea de dezvoltare-implementare și am verificat câteva referințe. Am parcurs etapele eliminatorii și ne-am convins că putem obține toate funcționalitățile de care aveam mare nevoie. În decizia finală de a implementa HERMES la fel de important a fost și raportul calitate-preț”, a declarat Roxana Olteanu, CFO – Elgeka-Ferfelis Romania SA

Avantaje, automatizări, beneficii

• Gestionarea de politici comerciale complexe direct in SFA, sincronizate cu sistemul ERP
• Reducerea timpului cu 10% (5-7 minute/vizită) și a erorilor la preluarea comenzilor din teren
• Aplicarea automată a discounturilor și a promoțiilor
• Creșterea gradului de satisfacție a clienților: clientul are acum informații complete asupra valorii finale a comenzii sale, iar la nevoie își poate ajusta cantitățile comandate astfel încât să beneficieze de toate promoțiile existente.
• Folosirea timpului economisit de agent pentru diversificarea și eficientizarea activității sale, cu impact pozitiv pentru creșterea vânzărilor și a calității relației cu fiecare client în parte
• Eficientizarea timpului alocat încasărilor directe la client, cu eliberare rapidă, pe loc, a unor chitanțe tipărite cu ajutorul imprimantelor mobile
• Îmbunătățirea gestionării retururilor de marfă de la clienți
• Monitorizare mai transparentă a targetelor definite pe agent
• Monitorizarea mai eficientă a routing-lui agentilor.

„Reprezentanții noștri de vânzări s-au acomodat rapid cu interfața intuitivă din HERMES SFA, iar vizibilitatea pe istoricul comenzilor, pe prețuri și discounturi este una foarte bună. Apreciem faptul că putem folosi aplicația mobilă HERMES și în regim off-line în zonele în care nu există semnal GSM și nu pot fi folosite datele mobile, dar și că agenții au informații despre stocuri în timp real. Timpul necesar preluării unei comenzi de către agent s-a scurtat în medie cu 5-7 minute, în funcție de complexitatea comenzii. În contextul promoțiilor complexe pe care le avem, datorită faptului că toate discounturile sunt transmise acum automat și sunt vizibile în propunerea de comandă din SFA, clientul poate vedea valoarea finală a comenzii și poate interveni cu ajustări înainte de plasarea acesteia”, a mai declarat Cristian Gal,  Regional Sales Manager –  Elgeka-Ferfelis Romania SA.