MANAGEMENT — July 1, 2021 at 3:55 pm

TCL își întărește poziția pe piața de electrocasnice smart prin schimbări în leadership

by

TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum și printre principalii jucători din industria TV la nivel mondial, anunță, în premieră, numirea lui Ying CAI în calitate de Product Marketing Manager pentru Europa, divizia de electrocasnice mari și mici.

Cu o experiență de aproape 8 ani în domeniul dezvoltării de produse, precum și cu un background generos în marketing pentru piața europeană, ca urmare a activității derulate în Paris, CAI va redefini strategiile MDA  și SDA  pentru produse și marketing pe zona Europei.

„Sunt foarte încântată că mi s-a oferit această oportunitate deosebită de a mă alătura echipei TCL Europa pentru a transforma strategiile prin care sunt prezentate produselor noastre și pentru a evidenția și mai bine caracteristicile unice ale frigiderelor, mașinilor de spălat, aspiratoarelor, purificatoarelor de aer și altor dispozitive inteligente marca TCL. Compania noastră creează produse și servicii ușor de folosit datorită tehnologiilor performante utilizate în procesul de manufacturare. Folosim un design atractiv și urmărim să generăm un ecosistem de electrocasnice smart, interconectate și controlabile prin aplicația TCL Home. Scopul TCL este să transforme fiecare casă într-una inteligentă printr-o gamă din ce în ce mai largă de produse, ușor de folosit și simplu de integrat în viața de zi cu zi. Este o onoare pentru mine să contribui la materializarea acestui deziderat”, a evidențiat Ying CAI.

Numire strategică la TCL - Ying CAI devine Product Marketing Manager pentru EuropaYing CAI, o carieră europeană cu un CV internațional
Absolventă a Școlii de Management IÉSEG, Ying CAI și-a început cariera la Haier Europa, în calitate de Product Manager pentru dispozitive electronice de consum, gândite pentru piața europeană.
A avansat în cadrul aceleiași companii, devenind Product Manager pentru electrocasnice mari, specializată pe piața din Franța, înainte de a se alătura echipei TCL Europa ca GTM  și Product Marketing Manager pentru MDA și SDA.

Electrocasnicele, un domeniu cheie în dezvoltarea TCL Europa
Deși este preponderent cunoscut ca brand de televizoare, TCL a început de câțiva ani să dezvolte, producă și distribuie la scară internațională electrocasnice de uz zilnic. Pentru piața din Europa, TCL tocmai a lansat în aprilie, anul acesta, o serie de frigidere, mașini de spălat, purificatoare de aer și aspiratoare robot. Viziunea și misiunea companiei este de transforma orice activitate casnică într-una plăcută și simplă, cu minimum de efort din partea utilizatorilor, prin tehnologii inovatoare. Astfel, TCL se concentrează pe două direcții:
• Prima urmărește lansarea de electrocasnice smart pe piața din Europa, motiv pentru care TCL investește în dezvoltarea de electrocasnice mari și aparate inteligente, interconectabile.
• A doua vizează construirea, în timp, a unui ecosistem smart, compus din electrocasnice TCL interconectate și controlabile 24/7 de oriunde.
TCL crede în importanța și valoarea pe termen lung a investițiilor în experiențele inteligente, disponibile acasă, și de aceea urmărește integrarea și interconectarea dispozitivelor electronice TCL prin intermediul smartphone-urilor.

Inovațiile și lansările prezentate fac parte din strategia AI x IoT a TCL, realizate sub deviza #ExperienceMore, prin care TCL prezintă cele mai noi echipamente dotate cu inteligență artificială (AI) și dispozitive de zi cu zi, dotate cu senzori (IoT,) într-o gamă largă și impresionantă de oferte.