Aplicatii — August 6, 2021 at 11:33 am

Serviciul cora Express, extins prin parteneriatul cu tazz by eMAG

by

cora dezvoltă serviciul cora Expres prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz, platforma de livrări la domiciliu deținută de eMAG.

Clienții cora din București, Cluj-Napoca, Constanța, Bacău, Drobeta și Ploiești vor avea acces rapid, începând cu 6 august 2021, la peste 4.000 de produse esențiale din hipermarketul fizic, care sunt listate în aplicația tazz.

parteneriat coraexpress&tazz„cora investește continuu în dezvoltarea și optimizarea e-commerce, segment care are un potențial mare de creștere. Parteneriatul cu tazz se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului și este în același timp un instrument de consolidare a relației cu clienții. Facem încă un pas spre aceștia, ne dorim să fim mai aproape de ei, să le înțelegem mai bine dorințele și să livrăm ca atare. Parteneriatul cu tazz întărește serviciul cora Express și se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut și datorită cărora clienții primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora”, a spus Claudia Badea, director operațional e-commerce cora Romania și directorul hipermarketului cora Lujerului.

„Ne bucurăm să aducem produsele cora mai aproape de clienții tazz, printr-un parteneriat care le oferă acces la o gamă foarte largă de produse, dar și la oferte special gândite pentru ei. Planul nostru este să transformăm tazz by eMAG în aplicația pe care te poți baza oricând, iar livrările de cumpărături în mai puțin de 60 de minute să fie o realitate oriunde ai locui în România”, a declarat Alin Șerban, CEO tazz by eMAG.

Pentru a marca acest nou parteneriat, cora si tazz le-au pregătit clienților o ofertă specială – livrare gratuită și un voucher cadou în valoare de 20 de lei pentru o comandă de minimum 50 de lei, valabilă în contul acestora pentru comenzi până pe 5 septembrie 2021.

Rețeaua cora, prezentă în România cu 10 hipermarketuri, le oferă clienților o experiență multi-channel de cumpărături, de care pot beneficia atât fizic – vizitând magazinele din București și din țară – cât și online. Accesând www.cora.ro, clienții au acces la peste 40.000 de produse, iar opțiunile de livrare sunt variate: la domiciliu, cu ridicare din magazin sau de la punctele coraDrive, accesibile cu mașina.

În februarie, cora a lansat un concept nou de shopping, cora Urban, care îmbină online-ul cu offline-ul. Două magazine cora Urban sunt  deschise în București – pe Bd. Ion Mihalache și în cartierul Avangarde City din Militari. Acestea funcționează atât ca magazine de proximitate, cu peste 1.000 de, produse existente la raft, dar mai ales ca puncte de ridicare a comenzilor plasate online pe www.cora.ro. Clienții pot alege dimineața din peste 40.000 de produse la preț de hipermarket și pot recupera rapid, în doar 5 minute, comanda în drum spre casă, seara.