Evenimente — October 26, 2021 at 9:45 pm

Patru săptămâni de Black Friday, la Altex, din 28 octombrie până pe 24 noiembrie

by

Campania de Black Friday a Altex, liderul pieței de retail din România, ȋncepe joi, 28 octombrie și durează patru săptămâni, până pe 24 noiembrie. Mii de produse, la cele mai bune oferte, vor fi disponibile atât ȋn magazinele fizice Altex și Media Galaxy din toată țara, cât și online, pe altex.ro și mediagalaxy.ro.

BF_Altex_2021,,Black Friday este unul dintre cele mai așteptate evenimente de cumpărături ale anului și vom oferi timp clienților pentru a-și găsi produsul și serviciile dorite, pentru a se informa, a compara, a face alegerile cele mai potrivite.
Pregătirile pentru BF, discuțiile cu furnizorii și partenerii, s-au derulat pe tot parcursul anului. Astfel, Altex a reușit să asigure o disponibilitate crescută a sortimentului, dar și produse noi, aduse special pentru campania din 28 octombrie-24 noiembrie. De asemenea, compania s-a pregătit, din punct de vedere logistic, pentru a asigura livrarea ȋn termen a tuturor comenzilor, atât online, cât și offline.
Vom oferi tuturor clienților din magazinele fizice și online, șanse egale la promoții și stoc suficient. La Altex vor găsi cele mai mici prețuri din România, inovație, ultimele noutăți, o gamă largă de produse și o calitate superioară a serviciilor. Este ocazia perfectă să ȋși reȋnnoiască tehnologia, să ȋși ușureze viața și să se simtă mai bine, acasă”, a declarat Raul Filip, Director de Achiziții Altex România.

Reducerile din promoție pot depăși chiar și 60%, din categorii precum IT, comunicații, gaming, electrocasnice, ȋncălzire, auto, bricolaj, iluminat, electrice, bucătărie, curățenie și igienă, jucării, produse pentru copii, sport, mobilă etc. Perioada este una dinamică, iar Altex recomandă clienților să urmăreasca săptămânal și chiar zilnic, produsele care intră ȋn promoție.

Magazinele Altex și Media Galaxy, pregătite pentru campania de Black Friday

Clienții care preferă să meargă ȋn magazinele fizice să vadă produsele la raft, să ceară mai multe informații, eventual să le și testeze, vor avea parte atât de varietate, cât și de consultanță de specialitate, de la personalul Altex.

,,Magazinele sunt pregătite să ȋi primească pe clienți, cu respectarea tuturor reglementărilor ȋn vigoare – scanarea certificatului verde, triaj, dezinfectare și distanțare fizică.
Cei care folosesc serviciul ,,Rezervă ȋn magazin”, din altex.ro și mediagalaxy.ro, vor beneficia de livrare la domiciliu, ȋn trei ore, inclusiv ȋn weekend.
Sistemul de etichete electronice ne ajută să ajustăm ofertele ȋn timp real, pentru a asigura cel mai mic preț din România. Ȋn plus, le oferim clienților servicii de creditare pe loc, dar și rate fără dobânzi, prin carduri de credit”, a spus Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex.

Printre ofertele atractive pe care Altex le-a pregătit se numără aspirator robot Roomba, preț nou 1999,9 lei, reducere 33%; grătar electric Tefal, 594,7 lei, reducere 41%; mașină de spălat Whirlpool, de 8 kg, 1187,9 lei, reducere 28% + voucher Rabla 150 lei; căști true wireless Oppo, 199,9 lei, reducere 50%; tabletă Huawei, preț 419,9 lei, reducere 40%; baterie bucătărie Franke, preț 239,9 lei, reducere 60%.

Și serviciul Altex Travel oferă reduceri la pachetele de călătorie. Cel mai avantajos pachet din campania de Black Friday a Altex Travel este o săptămână ȋn Grecia, de la 49 de euro de persoană/sejur, ȋn perioada mai-septembrie 2022. Tot o săptămână este și circuitul Antalya și Pamukkale, ȋn primăvara anului viitor, și costă de la 99 de euro, de persoană/sejur. Revelionul la un hotel de 5 stele din Istanbul, pornește de la 459 de euro de persoană, pentru cinci nopți. Mai multe detalii pe altextravel.ro.

Black Friday 2020

Ȋn 2020, cele mai vândute produse din campania BF Altex au fost: smartphones, televizoare și electrocasnice, ale căror vânzări s-au dublat și chiar triplet, pentru anumite segmente.

Cea mai spectaculoasă creștere au ȋnregistrat-o anvelopele de iarnă, datorită sezonalității și reducerilor substanțiale, pentru care vânzarea a crescut de 8 ori ȋn noiembrie 2020, față de septembrie 2020. Alte categorii populare au fost uscătoarele de rufe (+280%), smartwatch-urile (+190%) și cuptoarele incorporabile (110%). Aspiratoarele, espressoarele și aragazurile și-au dublat, de asemenea, vânzările.

Retailerul estimează că primele trei categorii vor rămâne ȋn top și ȋn 2021. Având ȋn vedere că se apropie sezonul rece și sărbătorile, sunt așteptate creșteri ale vânzărilor și pentru anvelopele de iarnă și jucăriile pentru copii.