Enterprise Software — November 17, 2021 at 11:56 am

Expressoft Technology ajută restaurantele să își digitalizeze operațiunile pentru a combate efectele pandemiei

by

Expressoft Technology, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții IT integrate pentru HoReCa din România, și-a adaptat în 2021 strategia, axându-se pe a susține hotelurile, restaurantele și magazinele să implementeze noi tehnologii pentru a servi mai bine nevoile clienților și pentru a combate efectele negative ale pandemiei asupra business-urilor, investind peste 500.000 euro în inovație și dezvoltarea de noi soluții adaptate cerințelor în continuă schimbare ale pieței.

Gabriel Iovu_Expressoft Technology„Starea de urgență ne-a determinat să fim creativi și să identificăm oportunități noi într-un context de piața total diferit de cel cu care eram obișnuiți. Scopul nostru principal a fost sa ne susținem clienții și să găsim cele mai bune soluții pentru ca împreună să trecem peste cea mai dificilă perioadă de business. Ne-am adaptat rapid și am dezvoltat aplicații care au venit în ajutorul celor care peste noapte au fost nevoiți să își schimbe strategia de vânzare, din servirea clienților la masă, în livrări la domiciliu”, a declarat Gabriel Iovu, Managing Partner Expressoft Technology.
„Astfel, în această perioadă am susținut proactiv piața în cel mai dificil moment prin activarea programului “Partenerul la nevoie se cunoaște” acordând partenerilor facilități comerciale pe perioada Stării de Urgențe. De asemenea, am lansat o serie de aplicații complementare pentru fluidizarea procesului de preluare și livrare a comenzilor. Am efectuat numeroase dezvoltări care au ajutat clienții să-și adapteze punctual business-ul la noul context, prin reconfigurarea platformei informatice Expressoft și adaptarea acesteia la cerințele activității de tip livrări la domiciliu“, a adăugat Gabriel Iovu.

În 2021, Expressoft Technology a investit atât în tehnologie, cât și în infrastructura IT pentru a susține în continuare afacerile partenerilor.

„De la începutul crizei sanitare am avut grijă să ținem cât mai strâns legătura cu partenerii noștri, pentru a le înțelege mai bine nevoile în noul context și provocările cu care se confruntă. Am continuat să adaptăm soluțiile existente și să dezvoltăm noi produse software și hardware care să îi ajute pe antreprenorii din HoReCa”, a declarat Gabriel Iovu, Managing Partner Expressoft Technology.

Expressoft Technology ajută restaurantele să își administreze în mod eficient afacerea  printr-o platformă centralizată, ușor de administrat – de la procesul de vânzare, financiar, raportare și până la analize detaliate legate de procesele de business, toate într-un singur loc. Astfel, compania dezvoltă și integrează soluții avansate pentru administrarea eficientă a vânzărilor și a clienților, rapoarte manageriale complexe menite să îmbunătățească procesul decizional, aplicații mobile pentru eficientizarea proceselor interne, aplicații integrate care îmbunătățesc comunicarea și automatizarea diverselor activități ș.a.

În urma celor mai recente investiții și inovații implementate, managementul companiei se așteaptă la o creștere de peste 60% a cifrei de afaceri pe anul 2021, comparativ cu anul anterior. Astfel, managementul companiei estimează o creștere a cifrei de afaceri pana la nivelul de aproximativ 8,7 milioane RON pentru anul 2021, nivel care ar presupune o ușoară creștere și față de 2019, anul anterior crizei sanitare.