Retail / Horeca — December 17, 2021 at 1:24 pm

Noile magazine Altex din țară, primite cu entuziasm de către clienți

by

Cele trei noi magazine deschise de Altex, ȋn ultimă lună, ȋn Reșița (18 noiembrie), Câmpina (25 noiembrie) și Ploiești (3 decembrie), au fost primite cu entuziasm de către clienții din orașele respective și ȋmprejurimi. Astfel, vânzările din weekend-urile de după deschideri au depășit, ȋn total, 750.000 de euro.

Magazinul Altex din Reșița
Magazinul Altex din Reșița

Doar magazinul din Reșița, primul din județ, a avut ȋncasări de aproape 200.000 de euro, ȋn ziua deschiderii. De la intrarea ȋn vigoare a certificatului verde, retailer-ul și-a servit toți clienții, cu respectarea reglementărilor ȋn vigoare.

,,Vedem ce ȋnseamnă valoarea unui brand construit ȋn 30 de ani, care și-a respectat ȋntotdeauna angajamentele. Clienții au ȋncredere ȋn Altex pentru că au garanția celui mai mic preț din România, susținut prin programul ,,de 2X diferența”, știu că la noi găsesc  un stoc variat de produse, pentru fiecare categorie și tot mai multe servicii complementare. Crizele din ultimii doi ani, atât cele interne, cât și cele externe, ne-au afectat, bineȋnțeles, dar am pus mereu nevoile clientului pe primul plan, iar acesta s-a dovedit a fi atu-ul nostru. Am continuat să ne implicăm activ ȋn viața comunităților din care facem parte, prin acțiuni de CSR care susțin educația, sănătatea și mediul ȋnconjurător”, spune Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.

PloiestiDeși temperaturile au fost scăzute, clienții din Reșița, Câmpina și Ploiești au ȋnceput să se adune ȋn fața magazinelor ȋncă dinainte de ora 7:00 dimineața, ora oficială a deschiderii. Ȋn prima săptămână, retailer-ul i-a ȋntâmpinat cu oferte speciale, iar sute de produse, din mai multe categorii populare, au avut prețuri reduse semnificativ.

Toate cele trei magazine sunt dotate cu tehnologie de ultimă generație, precum etichete electronice și display-uri digitale, care oferă clienților o experiență superioară de cumpărături.

Liderul pieței de retail va continua, și ȋn 2022, politica de extindere a rețelei de magazine și modernizarea celor existente, atât ȋn orașe mari, cât și medii. Ȋn același timp, va investi și ȋn activitatea online: perfecționarea magazinului online, lansarea unei aplicații și a propriului marketplace.

Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online, pe www.altextravel.ro.